توسعه‌دهندگان اتریوم کلاسیک از بروزرسانی بزرگ مگنیتو رونمایی کردند

توسعه‌دهندگان اتریوم کلاسیک از بروزرسانی بزرگ مگنیتو رونمایی کردند

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

بروزرسانی جدید

امروز اخبار تازه‌ای در رابطه با شبکه‌ی اتریوم کلاسیک منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز دیگر یعنی در تاریخ 21ام جولای قرار است یک بروزرسانی بزرگ برای این شبکه‌ی رمزارزی منتشر شود.

این بروزرسانی که با نام مگنیتو(Magneto) معرفی شده است، قرار است در بلاک 13180133 و تحت عنوان پیشنهاد بهبود شبکه‌ی ECIP-1103 اجرایی شود. طبق اعلامیه‌های منتشر شده در رابطه با این موضوع، ویژگی‌های مربوط به بروزرسانی برلین شبکه‌ی اتریوم نیز در این بروزرسانی وجود خواهد داشت.

اتریوم کلاسیک ETC
اتریوم کلاسیک

پیشنهاد بهبود شبکه‌ی ECIP-1103 اجازه می‌دهد تا تمام نسخه‌های بروز شده‌ی پروتکل که بخشی از به بروزرسانی برلین در ماه آوریل هستند نیز به شبکه افزوده شوند. این پروتکل شامل پیشنهادهای بهبود شبکه‌ی مختلف از جمله مواردی برای بهینه‌سازی کارمزد گس و پیشرفت‌های امنیتی مرتبط با تراکنش‌ها است. اجرای پیشنهاد بهبود شبکه‌ی ECIP-1103 حداکثر سازگاری را در هر دو شبکه تضمین می‌کند.

صحبت‌های تیم توسعه‌ی اتریوم کلاسیک

طبق برنامه‌ی به اشتراک گذاشته شده‌ی تیم توسعه‌ی اتریوم کلاسیک، این تغییرات باید در تاریخ 2ام ژوئن در شبکه‌های آزمایشی Mordor Classic که براساس الگوریتم اثبات کار(PoW) کار می‌کند، و همچنین در تاریخ 9ام ژوئن در شبکه‌ی آزمایشی Kotti Classic اجرایی شوند. در ادامه تیم توسعه‌ی اتریوم کلاسیک عنوان نموده که:

برای اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن این فورک، ما از مصرف‌کنندگان شبکه‌ی ETC می‌خواهیم که نرم‌افزارهای خود را بروزرسانی کرده تا کلاینت آن‌ها با نسخه‌های سازگار با بروزرسانی مگنیتو همخوانی پیدا کند، البته اگر تا به ایمروز این کار را انجام نداده‌اند. اگر شما گره یا سرویس مربوط به شبکه راه‌اندازی نکرده‌اید اما از ETC از طریق خدمات دیگر استفاده می‌کنید، حتماً اطمینان حاصل کنید که این سرویس از هارد فورک مگنیتو پشتیبانی خواهد کرد.

در حالی که تیم پشتیبانی اتریوم در حال کار بر روی این بلاک‌چین هستند، رمزارز ETC طی یک سال گذشته یکی از سودآورترین رمزارزهای موجود در بازار بوده است. این دارایی دیجیتال با افزایش قیمت 850 درصدی نسبت به سال گذشته توانسته به تازگی رکورد 184 دلاری را به ثبت برساند.

رشد ETC

رشد چشم‌گیر ETC طی ماه‌های گذشته بسیاری از تحلیلگران را متحیر کرده است زیرا اغلب آن‌ها انتظار داشتند تا قیمت این رمزارز پیش از پایان سال جاری به نصف کاهش یابد. با این حال، به نظر می‌رسد که قبل از شروع اصلاحات، بازار اتریوم کلاسیک توانسته از تغییرات اتریوم و بیت کوین بیشترین سود را ببرد.

اتریوم کلاسیک ETC افزایش قیمت
نمودار تغییرات قیمت اتریوم کلاسیک طی سه ماه گذشته

در حقیقت، دونالد مک‌اینتایر(Donald McIntyre) از توسعه‌دهندگان شبکه‌ی اتریوم کلاسیک ادعا کرده بود که این رمزارز همچنان ممکن است از نوسان بازار اتریوم و بیت کوین استفاده کند. طبق صحبت‌های وی قیمت رمزارز بیت کوین پیش از پایان چرخه‌ی فعلی به نقطه‌ی 125 هزار دلاری خواهد رسید، درحالیکه ارزش هر واحد ETC حدود پنج درصد ارزش BTC می‌باشد. این بدان معناست که هرواحد رمزارز اتریوم کلاسیک چیزی بین 900 تا یک هزار دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

درحالیکه قیمت اتریوم کلاسیک نسبت به بالاترین رکورد ثبت شده توسط این رمزارز اکنون حدود 70 درصد کم‌تر است، بروزرسانی برنامه‌ریزی شده در ماه جولای می‌تواند به افزایش قیمت و جذب توجه‌ی سرمایه‌گذاران کمک کند.

نظر شما در رابطه با بروزرسانی بزرگ مگنیتو و تغییرات به وجود آمده پس از آن چیست؟ آیا این تغییرات منجر به افزایش چشم‌گیر قیمت ETC خواهد شد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.