توجه به خواستههای مشتریان بسیار مهم و حیاتی است
به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط پستبانک، وی در چهارمین جلسه هیات عامل این بانک، با قدردانی از نظرسنجی انجامشده در زمینه خدمات بانکداری دیجیتالی با تاکید بر گسترش بانکداری دیجیتالی در سطح روستاها و مناطق کمبرخوردار بهعنوان بزرگترین بانکداری خرد کشور گفت: راهبرد ما باید توسعه دسترسی به ابزارهای الکترونیکی بهویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار برای ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری به مشتریان باشد. در ادامه، شیری بر ضرورت استمرار نظرسنجیهای استاندارد از خدمات ارائهشده به مشتریان با همکاری ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی و همچنین مدیریت شعب استانها و مناطق تهران تاکید کرد.
مدیرعامل پستبانک ایران تصریح کرد: 80 درصد بانکداری الکترونیکی متمرکز بر دستگاههای خودپرداز است که البته مشتریان تمایل به استفاده از ابزارهای در دسترستر از قبیل همراه بانک و اینترنت بانک نیز دارند که باید ارائه خدمات از طریق درگاههای نوین تقویت شود.
در این نشست، مهندس بهمنی عضو هیاتمدیره، سید اصغر جلیلی نیا معاون مالی و سرمایهگذاری، مهدی عسکری زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط در خصوص قرارداد پشتیبانی خودپردازهای باجههای بانکی، پیادهسازی سامانه پیچک، دستورالعمل فروش اموال تملیکی و گزارش نظرسنجی در زمینه خدمات بانکداری دیجیتال توضیحات لازم را ارائه کردند.