تهرانی ها با ۱۶۰ میلیون، پردرآمدترین و کرمانی ها با ۷۱ میلیون تومان کم درآمدترین خانوارهای شهری کشور

تهرانی ها با ۱۶۰ میلیون، پردرآمدترین و کرمانی ها با ۷۱ میلیون تومان کم درآمدترین خانوارهای شهری کشور
خلاصه اخبار

بر اساس گزارش مرکز آمار متوسط درآمدهای خانوارهای شهری در سال گذشته حدود ۱۱۲ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان بوده‌است. تهرانی‌ها با متوسط درآمد سالانه ۱۵۹ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان، پردرآمدترین و کرمانی‌ها با متوسط درآمد سالانه ۷۱ میلیون و ۱۲۸هزار تومان کم‌درآمدترین خانورهای شهری کشور در سال گذشته بودند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار از درآمد خانوار،‌ متوسط درآمدهای خانوارهای شهری در سال گذشته حدود ۱۱۲ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان بوده‌است.

خانوارهای تهرانی با متوسط درآمد سالانه ۱۵۹ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان، پردرآمدترین خانوارهای کشور بودند.

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین

به گزارش اقتصادآنلاین؛ بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار از درآمد خانوار،‌ متوسط درآمدهای خانوارهای شهری در سال گذشته حدود 112 میلیون و 421 هزار تومان بوده‌است.

خانوارهای تهرانی با متوسط درآمد سالانه 159 میلیون و 884 هزار تومان، پردرآمدترین خانوارهای کشور بودند.

خانوارهای استان البرز با 132میلیون و 956 هزار تومان، استان مازندران با 124 میلیون و 844 هزار تومان و استان یزد با 121میلیون و 199هزار تومان پس از تهران بیش‌ترین درآمد سالانه را داشتند.

در نقطه مقابل،‌ خانوارهای کرمانی با متوسط درآمد سالانه 71 میلیون و 128هزار تومان کم‌درآمدترین خانورهای شهری کشور در سال گذشته بودند.

خانوارهای شهری استان سمنان با 72 میلیون و 557 هزار تومان، استان اردبیل با 73میلیون و 81هزار تومان و استان خراسان شمالی با 76 میلیون و 536هزار تومان در رتبه های بعدی کم‌ترین درآمد سالانه خانوارهای کشور قرار دارند.

تهرانی ها با 160 میلیون، پردرآمدترین و کرمانی ها با 71 میلیون تومان کم درآمدترین خانوارهای شهری کشور

برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام منبع .با این حساب سالانه خانوار پس انداز دارد.؟؟؟؟!