تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از وبدا، سیدکامل تقوی نژاد روز پنجشنبه افزود: تا پایان روز چهارشنبه 150هزار نفر در این آزمون نام نویسی کردند که در پی استقبال صورت گرفته و درخواست‌های واصله، زمان ثبت نام تمدید شد.

تقوی نژاد، تعداد شاغلان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بیش از 522هزار نفر عنوان و تصریح کرد: در مجموع 579 هزار و 174 پست سازمانی مصوب در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور وجود دارد که از این تعداد 220هزار و 629 پست با تصدی و 358 هزار و 545پست بلاتصدی است و بقیه شاغلان به صورت تبصره ای، طرحی و شرکتی با این وزارتخانه همکاری دارند.

تقوی نژاد، تاکید کرد: بر اساس بررسی و نیازسنجی صورت گرفته در حوزه سلامت کشور بالغ بر 185 هزار نیرو نیاز است که انتظار داریم همکاری لازم در زمینه صدور مجوز جذب و بکارگیری نیروی انسانی برای رفع این چالش مهم هم چنان تداوم داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، با اشاره به دستاورد‌های مهم دولت تدبیر و امید در زمینه افتتاح و راه اندازی پروژه‌های عمرانی و بیمارستانی حوزه سلامت کشور، عنوان کرد: در سال‌های اخیر تعداد زیادی بیمارستان، مرکز بهداشتی درمانی، پایگاه اورژانس 115، بلوک زایمانی و اورژانس بیمارستانی، راه اندازی شد که این مراکز و بیمارستان ها، نیازمند تامین هرچه سریع‌تر نیروی انسانی برای خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم هستند.