تلاش‌های کریگ رایت برای اثبات ساتوشی ناکاموتو بودنش همچنان ادامه دارد

تلاش‌های کریگ رایت برای اثبات ساتوشی ناکاموتو بودنش همچنان ادامه دارد
خلاصه اخبار

فهرست عناویناسناد نشان می‌دهد که اداره‌ی ثبت حقوق ناشر، نام کریگ رایت را به عنوان نویسنده‌ی وایت‌پیپر بیت‌کوین و همچنین کد اصلی مورد استفاده برای ساخت بیت‌کوین ثبت کرده است. این کار افرین استرالیایی مدت‌هاست که ادعا می‌کند تحت نام مستعار رمزارز بیت‌کوین را خلق کرده است. در یک خبر منتشر شده ادعا می‌شود که […]

اسناد نشان می‌دهد که اداره‌ی ثبت حقوق ناشر، نام کریگ رایت را به عنوان نویسنده‌ی وایت‌پیپر بیت‌کوین و همچنین کد اصلی مورد استفاده برای ساخت بیت‌کوین ثبت کرده است.

این کار افرین استرالیایی مدت‌هاست که ادعا می‌کند تحت نام مستعار رمزارز بیت‌کوین را خلق کرده است.

در یک خبر منتشر شده ادعا می‌شود که مقامات رسمی ایالات متحده‌ی امریکا تاییده‌ای را مبنی بر این‌که کریگ رایت ساتوشی ناکاموتو است، دریافت کردند. اما این خبر با شک و تردید برخی از مفسران رمزارزی مواجه شده است.

جری بریتو(Jerry Brito)، مدیر اجرایی موسسه‌ی غیر انتفاعی Coin Center توییت کرد:

ثبت حقوق ناشر تنها پرکردن یک فرم را شامل می‌شود. اداره‌ی ثبت حقوق ناشر اعتبار این ادعا را بررسی نمی‌کند، ان‌ها تنها ادعا را ثبت می‌کنند. متاسفانه هیچ راه رسمی برای مقابله با ثبت کریگ رایت به عنوان ساتوشی ناکاموتو وجود ندارد. درصورتی که ادعاهای رقابتی وجود داشته باشد، اداره‌ی ثبت حقوق ناشر همه‌ی ان‌ها را ثبت خواهد کرد. Jerry Brito

بر اساس خبر منتشر شده، پس از ان‌ که طراحی اصلی بیت‌کوین رایت توسط گروه‌های توسعه‌ی پروتکل تخریب شد، وی قصد دارد خود را به عنوان خالق بیت‌کوین معرفی کند. اعتقاد بر این است که رایت قصد دارد حقوق ناشر ثبت شده را به انجمن بیت‌کوین(Bitcoin Association) واگذار کند.

کریگ رایت هم اکنون کارشناس ارشد استارت اپ nChain است. اخیرا به دلیل اقدامات وی در تهدید برخی فعالان رمزارزی که ساتوشی بودن وی را رد می‌کردند، برخی پلتفرم‌های رمزارزی بزرگ بیت‌کوینSV را تحریم کردند.

به نظر شما کریگ رایت همان ساتوشی ناکاموتو است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها