تقدیر از بانک رفاه به‌عنوان سازمان مسوولیت‌پذیر اجتماعی

تقدیر از بانک رفاه به‌عنوان سازمان مسوولیت‌پذیر اجتماعی
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، همزمان با گرامیداشت روز ملی ازدواج، طی مراسمی که به همین مناسبت با حضور تنی چند از وزرا، نمایندگان خانه ملت، اعضای کابینه ریاست‌جمهوری، مسوولان و دست‌اندرکاران حوزه ازدواج و خانواده برگزار شد، از بانک رفاه به‌‌عنوان سازمان مسوولیت‌پذیر اجتماعی و حامی بنیان خانواده تجلیل شد. […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، همزمان با گرامیداشت روز ملی ازدواج، طی مراسمی که به همین مناسبت با حضور تنی چند از وزرا، نمایندگان خانه ملت، اعضای کابینه ریاست‌جمهوری، مسوولان و دست‌اندرکاران حوزه ازدواج و خانواده برگزار شد، از بانک رفاه به‌‌عنوان سازمان مسوولیت‌پذیر اجتماعی و حامی بنیان خانواده تجلیل شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران، در این مراسم که به همت وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی هفته ازدواج و با نام «ازدواج ساده، مهربانی مفصل» در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، بانک رفاه به‌‌عنوان بانک ساعی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه معرفی و از دکتر سهمانی مدیرعامل بانک رفاه با اهدای لوح سپاس و تندیس قدردانی شد. در این مراسم زوج‌های جوان برگزیده و ورزشکار کشور و اعضای تیم‌های ملی نیز حضور داشتند که بانک رفاه در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود و با هدف فرهنگ‌سازی و ترغیب جهت ازدواج آسان و تقدیر از جوانانی که به‌تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، هدایای نقدی در قالب کارت هدیه به آنها اهدا کرد. گفتنی است، بانک رفاه طی سال‌های اخیر تلاش ویژه‌ای در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج داشته و طی دولت دوازدهم بیش از ۱۸،۳۱۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و جهیزیه به جوانان اعطا کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها