تقاضای سازمانی کافی برای دستیابی بیت کوین به ۴۰۰۰۰ دلار وجود ندارد!

تقاضای سازمانی کافی برای دستیابی بیت کوین به ۴۰۰۰۰ دلار وجود ندارد!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

جی‌پی مورگان، بزرگ‌ترین بانک آمریکا اعلام کرد که به احتمال زیاد کاهش سرمایه‌گذاری سازمان Grayscale در صندوق بیت کوین خود سبب شده است این ارز دیجیتال نتواند دوباره قیمت 40000 دلار را لمس کند. به گزارش بلومبرگ:

در حال حاضر ورود سرمایه های سازمانی به صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری‌اسکیل به اندازه کافی قدرتمند نیست تا Bitcoin بتواند از قیمت 40000 دلار عبور کند.

سرمایه سازمانی کافی وجود ندارد

سرعت ورود سرمایه به شرکت شماره یک در عرصه مدیریت ارزهای دیجیتال(Grayscale)، محکی جدی برای میزان علاقه به بیت کوین از جانب سرمایه‌گذاران مهم و بزرگ بوده است.

حدود یک ماه قبل یکی از استراتژیست‌های جی‌پی مورگان هشدار داده بود که کاهش سرمایه گذاری سازمانی، می‌تواند به اصلاح بزرگی در بازار منجر شود. در آن زمان بیت کوین کمتر از 24000 دلار معامله میشد.

بعد از انفجار بیت کوین و افزایش قیمت آن تا بالاترین قیمت ثبت شده‌ کنونی‌اش در 42000 در تاریخ هشتم ژانویه (19 دی)، روند صعودی آن ناپایدار شد و به دنبال آن اصلاح‌هایی در قیمت به وجود آمد. در زمان نگارش این خبر بیت کوین به قیمت 33465 دلار معامله می‌شود.

جی‌پی مورگان اعلام کرد که میزان سرمایه گذاری Grayscale شاهد افت بیشتری از قیمت بیت کوین بوده است. در طی هفته گذشته هرکدام به ترتیب 22٪ و 17٪ نسبت به ابتدای هفته کاهش یافته‌اند.

جریان ورودی سرمایه گری اسکیل

گری‌اسکیل صندوق‌های سرمایه گذاری‌اش را که در تاریخ 21 دسامبر بسته بود و در روز 12 ژانویه برای سرمایه‌گذاران جدید مجددا باز کرد.

طبق گزارش گری اسکیل در تاریخ 22 ژانویه (3 بهمن) صندوق بیت کوین Grayscale هم اکنون شامل 20 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت است.

صندوق های گری اسکیل

مایکل سانن‌شین (Michael Sonnenshein) مدیر عامل گری اسکیل، به تازگی در توییتر خود توییتی منتشر کرد که مشخص نیست منظور او از این توییت صندوق بیت کوین بوده یا یکی دیگر از صندوق‌های مرتبط یا آلتکوین‌ها.

سلطه بیت کوین بر بازار کاهش یافته است

اصلاح قیمت بیت کوین جدا از کمتر شدن تقاضای سازمانی برای آن، تحت تاثیر روند صعودی اتریوم نیز قرار گرفته است. اتریوم در بازار مالی غیرمتمرکز با رشد چند ده درصدی خود به تازگی رکورد قیمت خود را جابجا کرده است.

بزرگترین آلتکوین بازار، امروز صبح توانست در صرافی بایننس قیمت 1475 دلار را لمس کند. دامیننس بیت کوین هم اکنون به پایین‌ترین مقدار خود از اواخر نوامبر به میزان 62.45٪ بازار رسیده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.