تفویض پرداخت خسارت به نمایندگان در بیمه کوثر

تفویض پرداخت خسارت به نمایندگان در بیمه کوثر
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، وی با بیان اینکه مدیران سرپرستی‌بیمه کوثر باید به بحث نظارت و پیگیری امور و مسائل نمایندگان بپردازند، تاکیدکرد: فروش بیمه‌نامه باید فقط از سوی نمایندگان انجام شود و در سرپرستی‌ها و ستاد شرکت به صفر برسد. مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با تاکید بر اینکه مدیر […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، وی با بیان اینکه مدیران سرپرستی‌بیمه کوثر باید به بحث نظارت و پیگیری امور و مسائل نمایندگان بپردازند، تاکیدکرد: فروش بیمه‌نامه باید فقط از سوی نمایندگان انجام شود و در سرپرستی‌ها و ستاد شرکت به صفر برسد. مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با تاکید بر اینکه مدیر سرپرستی جایگاه و حکم مدیرعامل شرکت را در استان دارد، تصریح کرد: مدیر سرپرستی باید اختیار داشته باشد تا بتواند تصمیم بگیرد و اختیار مدیران باید تا ٩٠درصد اختیار مدیران ستاد افزایش یابد و عمده تصمیم‌ها باید در سرپرستی‌ها گرفته شود. مشعلچی با بیان اینکه سود مشارکت در فروش به نمایندگان تعلق می‌گیرد، عنوان کرد: نمایندگان می‌توانند با بررسی عملکردشان نسبت به جذب پرتفوهای خوب و سودده اقدام کنند و در پایان سال سود مشارکت دریافت کنند. وی با اشاره به اینکه نماینده، در فروش و سود مشارکت و همچنین در گرفتن کارمزد بالا نقش اصلی را دارد، گفت: رویکرد شرکت بیمه کوثر نیز در سه سال آینده کاملا نماینده‌محور خواهد بود، ضمن اینکه حداکثری کردن کارمزد نمایندگان و به‌ویژه نمایندگان برتر برابر آیین‌‎نامه‌ها و دستوالعمل‌های بیمه مرکزی جزو برنامه‌های آتی شرکت است. مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به برنامه‌های دیگر شرکت در سال‌های آتی گفت: تفویض پرداخت خسارت به نمایندگان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در سال‌های آینده است به‌نحوی که نمایندگان می‌توانند با استخدام ارزیابان رسمی‌خسارت بیمه‌ای در امر پرداخت خسارت نیز فعالیت کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها