تغییر محل افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی شرکت دارویی + دلایل

تغییر محل افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی شرکت دارویی + دلایل

به گزارش سیگنال به نقل از بورس پرس،

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت داروسازی اکسیر از تغییر محل افزایش سرمایه 150 درصدی و دلایل آن خبر داد و در جریان معاملات شنبه با رشد 1.5 درصدی قیمت سهم روبرو شد.

براین اساس، محسن کردی مدیرعامل “دلر” درخصوص اصلاحیه های افزایش سرمایه، تغییر محل و مبلغ آن اعلام کرد: با توجه به مصوبات 30 اردیبهشت مجمع سالانه برای عملکرد سال مالی منتهی به اسفند گذشته، 90 درصد سود انباشته به عنوان سود سهام تقسیم شده لذا با توجه به درصد تقسیم سود و نیاز به خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی، ارتقاء GMP خطوط، اصلاح انبار ،بازسازی و نوسازی خطوط تولید، افزایش سرمایه از 45 به 112.5 میلیارد تومان و محل آن نیز از 30 درصد سود انباشته و 70 درصد مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 100 درصد از محل مطالبات و آورده نقدی تغییر یافته است.

گزارش توجیهی افزایش سرمایه پس از تصویب در جلسه هیات مدیره شرکت جهت رسیدگی و اخذ گزارش برای سازمان حسابرسی ارسال شده که پس از اخذ گزارش بازرس قانونی بلافاصله اقدامات لازم جهت اخذ اظهار نظر و تاییدیه از سازمان بورس و متعاقباً برگزاری مجمع فوق‌العاده صورت خواهد پذیرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.