تعداد سرمایه‌گذاران خُرد بازار رمزارزها در طول یکسال دو برابر خواهد شد

تعداد سرمایه‌گذاران خُرد بازار رمزارزها در طول یکسال دو برابر خواهد شد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

نظر‌سنجی صرافی جمنای بر روی سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها

نتیجه‌ی نظر‌سنجی اخیر صرافی جمنای(Gemini) نشان می‌دهد که 63 درصد از بزرگسالان آمریکایی نسبت به صنعت رمزارزها «کنجکاو» هستند و نیمی از کسانی که به یاد‌گیری در رابطه با صنعت رمزارزها علاقه‌مند شده‌اند را بانوان تشکیل می‌دهند.

بر اساس نتایج این نظر‌سنجی که در میان 3 هزار بزرگسال آمریکایی برگزار شده، به‌طور میانگین سن سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها 38 سال‌ و متوسط درآمد آن‌ها سالیانه 11,000 دلار است. همچنین از نظر ترکیب جنسیتی 74 درصد از سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها را مردان و 26 را زنان تشکیل می‌دهند.

داده‌ها نشان می‌دهند که بانوان رویکرد محتاطانه‌تری نسبت به سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها دارند؛ یعنی 53 درصد از زنانی که به کسب اطلاعات بیشتر نسبت به رمزارزها علاقه نشان داده‌اند مالکیت رمزارزها را در اختیار ندارند. مقایسه‌ی نتایج این مطالعه با گزارش قبلی صرافی جمنای با عنوان «وضعیت رمزارزها در انگلیس(State of UK Crypto)» که در ماه مارس منتشر شده بود، نشان می‌دهد که تعداد بیشتری از بانوان انگلیسی(41/6 درصد) نسبت به بانوان آمریکایی(26 درصد) اعلام کرده‌اند که مالکیت رمزارزها را در اختیار دارند.

گستردگی طیف سنی و جنسیتی سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها

نوا پرلمن(Noah Perlman)؛ مدیرعامل صرافی جمنای اظهار داشت: «این مطالعه افزایش تنوع در سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها را بازتاب می‌کند. مشارکت گسترده‌تر سرمایه‌گذاران تحولات مثبت بازار رمزارزها را در بلندمدت به همراه خواهد داشت.»

نتایج مالکیت رمزارزها برای سرمایه‌گذاران انگلیسی و آمریکایی یکسان بوده و تقریباً 14 درصد از شرکت‌کنندگان در نظر‌سنجی اعلام کردند که از رمزارزها نگه‌داری می‌کنند. با این وجود، 13 درصد از بزرگسالان آمریکایی اعلام کردند که در طول 12 ماه آتی قصد خرید رمزارزها را دارند و بر همین اساس انتظار می‌رود که تعداد سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها در طول 12 ماه آتی دو برابر شود.

یافته‌های محققان نشان می‌دهد که افراد مسن‌تر(میانگین سنی 44 سال) با متوسط درآمد (107 هزار دلار در سال) موج بعدی سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها را تشکیل خواهند داد.

بر اساس این نظر‌سنجی تنها 23 درصد از بزرگسالان آمریکایی اظهار داشتند که به‌هیچ وجه اشتیاقی نسبت به سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها ندارند اما در مقابل 77 درصد از شرکت‌کنندگان به یادگیری در رابطه با رمزارزها علاقه نشان داده‌اند.

نتیجه‌ی این نظر‌سنجی با دیگر مطالعات صورت گرفته در بازار رمزارزها سازگاری دارد، بر اساس گزارش کوینیت، نظرسنجی‌های قبلی نسبت به تمایل گروه‌های سنتی مختلف به صنعت رمزارز و فناوری بلاک‌چین تغییر رویکرد نسل‌های قدیمی‌تر را نشان می‌دهند.

نظر شما نسبت به نتیجه‌ی نظر‌سنجی صرافی جمنای در رابطه با سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها چیست؟ آیا در طول یک سال آتی سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها دو برابر خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • Man be onvane yek danshjoye riazi mali tamayol be sarmaye gozari va tahlil bazar daram

  • به نظر من جایگزینی پول فیزیکی با دیجیتال در آینده ای نزدیک امری اجتناب ناپذیر است.گام اول آن ورود مردم به این فضا میباشد.برای ورود باید انگیزه داشته باشند.این اتفاق قطعی هست.