تضمین توسعه پایدار همگام با تاب‌آوری تولید گاز

تضمین توسعه پایدار همگام با تاب‌آوری تولید گاز

به گزارش سیگنال به نقل از شانا،

غلامرضا بهمن‌نیا در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با تاکید بر تکیه بر توان داخل، به خبرنگار شانا گفت: جهش تولید اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه ما تامین‌کننده‌هایی قوی و تولیدکننده‌هایی پررنگ در صحنه داشته باشیم.

وی افزود: من امروز در نمایشگاه تولیدکننده‌ها و تامین‌کننده‌هایی را در بخش‌های مختلف دیدم که با وجود تحریم و شیوع ویروس کرونا و درگیر شدن همه مردم به این مشکل و معضل به‌عنوان شرکای تجاری پررنگ حاضر هستند و این جهش تولید را رقم خواهند زد (که تاکنون هم رقم زدند).

رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز با بیان اینکه این شرکت اکنون به آمار بسیار بالایی در تولید، انتقال، توزیع و مصرف رسیده است، تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد وقفه‌ای در تولید نداشتیم و تعمیرات پیشگیرانه نیز به‌خوبی انجام شده است، تامین کالاها، مواد شیمیایی و خدمات فنی نیز به‌خوبی پیش می‌رود و پروژه‌ها نیز به‌موقع انجام شده است.

بهمن‌نیا اظهار کرد: رسالت و ماموریت شرکت ملی گاز ایران تا افق 1404 رسیدن به مراحلی بسیار بالاتر در عرصه تولید و خدمت‌رسانی است و این تامین‌کننده‌ها و تولیدکنندگان پشتوانه و تکیه‌گاه محکمی همسو با این موضوع هستد.

وی تاکید کرد: توسعه پایدار، تاب‌آوری، تولید بدون وقفه و بدون حادثه از رویکردهای اچ‌اس‌ئی است. اگر به آمارها و عملکرد ما در سطح کشور در سال جاری توجه کرده باشید، شرکت ملی گاز جز. شرکت‌هایی است که در همه شاخص‌های عملکردی اچ‌اس‌ئی شاخص‌های ممتازی از خود بر جا گذاشته و حتی قابل مقایسه با شرکت‌های بین‌المللی در دنیا است.

رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز با بیان اینکه این مجموعه همه شاخص‌های لازم را به‌طور مداوم بررسی می‌کند، افزود: عملکرد شرکت ملی گاز در سالی که با نام جهش تولید نامگذاری شده است، عملکردی مثبت، مطمئن و پایدار است و توانسته توسعه پایدار را شکل دهد. از سویی، تاب‌آوری تولید را با این فلسفه که تولید به هیچ عنوان متوقف نشود، تضمین کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.