تشدید نوسانات در بازار طلا/ تعداد فروشندگان بیشتر از خریداران است

تشدید نوسانات در بازار طلا/ تعداد فروشندگان بیشتر از خریداران است
به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین فاطمه اکبرخانی؛ محمد‌ کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین از تشدید نوسانات در بازار طلا خبر داد و گفت: امروز قیمت طلا و سکه متاثر از نوسانات نرخ ارز و رشد 19دلاری بهای اونس جهانی دچار تغییرات شدیدی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: از روز گذشته با آغاز روند نزولی بازار طلا و ارز، ترس از ریزش بیشتر قیمت‌ها باعث شده تا تعداد فروشنده‌ها بیشتر از خریداران شود و این افزایش عرضه نیز نوسانات قیمت را تشدید کرده است، از طرفی با افزایش عرضه حباب سکه نسبت به دیروز حدود 200هزار تومان کاهش یافت.

کشتی‌آرای درباره آینده بازار طلا تصریح کرد: در چنین شرایطی نمی‌توانیم قیمت طلا و سکه را حتی برای یک دقیقه بعد پیش‌بینی کنیم و اینکه برخی اظهار می‌کنند طلا ارزان یا گران می‌شود پایه و اساسی ندارد.

قیمت طلا و سکه 30مهر ماه99

به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 14میلیون و 300هزار و سکه طرح قدیم به 13میلیون تومان رسید.

او اضافه کرد: نیم سکه هم با قیمت هفت میلیون و 500هزار، ربع سکه چهار میلیون و 950هزار و سکه یک‌گرمی با قیمت دو میلیون و 600هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین قیمت طلای 18عیار در بازار امروز گرمی یک میلیون و 258هزار تومان است.