تسهیلات ٣٠٩هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران به ٥٠هزار بنگاه کوچک و متوسط

تسهیلات ٣٠٩هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران به ٥٠هزار بنگاه کوچک و متوسط

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

به گزارش اقتصادآنلاین، پشتیبانی از بنگاه‌های کوچک و متوسط از سال‌های گذشته تاکنون در اجرای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی مورد توجه بانکصادرات ایران بوده و همچنان در قالب محصولات و طرح‌های متنوع بانکی اجرا می‌شود.
بانک صادرات ایران در سال گذشته 309 هزار و 541 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای استمرار تولید و افزایش اشتغال در 50 هزار و 507 بنگاه‌ کوچک و متوسط پرداخت کرد.
اعطای این تسهیلات که به دو صورت پرداخت از طریق سامانه هماهنگ با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (بهین‌یاب) و پرداخت مستقیم توسط بانک صادرات ایرانبه این بنگاه‌ها صورت گرفته، از سال‌های گذشته تاکنون همچنان ادامه یافته به نحوی که مجموع پرداختی‌های بانک به این بنگاه‌ها طی دو سال 97 و 98 به بیش از 243 هزار میلیارد ریال رسیده و تعداد بنگاه‌های کوچک و متوسط دریافت کننده تسهیلات حمایتی از بانک صادرات ایران در این دو سال به 57 هزار و 631 واحد بالغ گردیده است. 
بانک صادرات ایران همچنین با استفاده از ظرفیت‌های متنوع طرح طراوت در قالب اعتبارات اسنادی ریالی و همچنین طرح مانع‌زدایی و حمایت یکپارچه از تولید «محیا» برای احیای واحدهای آسیب‌دیده تولیدی بستر مناسبی را برای حمایت از تولید و اشتغال در کشور ایجاد کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.