تسهیلات بانک اقتصاد نوین برای دارندگان پایانه‌های فروش

تسهیلات بانک اقتصاد نوین برای دارندگان پایانه‌های فروش
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، در طرح «صبا ۲»، براساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری متصل به پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا ۷۰ درصد معدل موجودی سپرده و تا سقف یک میلیارد ریال فراهم شده است. همچنین مدت […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد،

در طرح «صبا ۲»، براساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری متصل به پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا ۷۰ درصد معدل موجودی سپرده و تا سقف یک میلیارد ریال فراهم شده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به خواست متقاضی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه تعیین شده است. کسبه و اصنافی که تمایل به استفاده از این تسهیلات دارند، اما تاکنون از پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین استفاده نکرده‌اند می‌توانند ضمن مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه این بانک، همزمان با درخواست نصب پایانه فروش، تقاضای استفاده از تسهیلات این طرح را نیز به شعبه خود ارائه کنند. بنابر این گزارش در طرح صبا، تسهیلاتی متنوع در سه بسته متفاوت برای مشتریان بانک اقتصادنوین پیش‌بینی شده است. در طرح «صبا ۱» مشتریان حقیقی و حقوقی بانک اقتصادنوین، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی می‌توانند برای تامین نقدینگی مورد نیازشان تا دو برابر معدل موجودی سپرده خود و تا سقف ۲ میلیارد ریال با شرایطی آسان تسهیلات دریافت کنند. براساس اعلام روابط‌عمومی بانک اقتصادنوین شرایط استفاده از بسته سوم نیز در روزهای آتی به اطلاع هموطنان خواهد رسید. مشتریان بانک اقتصاد نوین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک تماس برقرار کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها