تسلط کامل بیت کوین بر روی بیتکوین کش و بیت کوین SV

تسلط کامل بیت کوین بر روی بیتکوین کش و بیت کوین SV
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، فورک های اصلی بیت کوین، بیت کوین کش ABC و بیت کوین SV، دارای چندین المان در خصوص واسطه بودن تبادل دارایی ها را دارند اما هنوز نتوانسته اند سطح پذیرش مشابه با بیت کوین را به دست اورند. فورک های بیت کوین بسیار کم به […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

فورک های اصلی بیت کوین، بیت کوین کش ABC و بیت کوین SV، دارای چندین المان در خصوص واسطه بودن تبادل دارایی ها را دارند اما هنوز نتوانسته اند سطح پذیرش مشابه با بیت کوین را به دست اورند.

فورک های بیت کوین بسیار کم به عنوان ابزار مبادلاتی استفاده می‌شوند

در تاریخ ۲۹ جولای، شرکت تحلیل کریپتوی کوین متریکس (Coinmetrics) گزارشی منتشر کرد که به مقایسه فورک های اصلی بیت کوین یعنی بیت کوین کش ABC یا همان BCH و بیت کوین SV یا همان BSV پرداخت. بیت کوین SV، به منظور اینکه بیت کوین از کاربردهای اصلی خود دور شده بود به وجود امد. بزرگترین ارز دیجیتال بازار از لحاظ ارزش بازار به ذخیره ارزش تبدیل شده است در حالی که برای استفاده به عنوان پول الکترونیکی همتا به همتا طراحی شده بود.

بیتکوین کش ABC و بیت کوین SV برای امکان پذیر ساختن تراکنش های بیشتر در یک بلاک، حجم بلاک را افزایش دادند که منجر به کاهش کارمزدها نیز شد. اگرچه این ویژگی ها باعث افزایش انعطاف پذیری می‌شود، اما هیچکدام از این دو فورک محبوبیت و پذیرش مشابه با بیت کوین را به دست نیاوردند. به علاوه، بیت کوین علی رغم زمان و کارمزد تراکنش، بیشتر به عنوان ابزار مبادلاتی استفاده می‌شود.

بیت کوین SV چیست؟ ادامه دهنده راه ساتوشی با پیشی گرفتن از بیت کوین

ارزش بازار موجود بیت کوین تقریبا ۱۰۰ میلیارد دلار است. از طرف دیگر ارزش بازار BCH و BSV به ترتیب تقریبا ۱۰ و ۱ میلیارد دلار می‌باشد. برای کسانی که با مفهوم ارزش بازار موجود اشنا نیستند، این اصطلاح را به ارزش بازاری می‌گویند که کوین های گم شده یا از دست رفته از ان کسر شده باشد.

بنابراین، حجم بیت کوین بیش از ۱۰ برابر BCH و ۱۰۰ برابر BSV می‌باشد.

این دو فورک تاکنون تقریبا کارمزد تراکنش نداشته اند. اگرچه کارمزد بیت کوین به ۰.۰۳ دلار رسیده است، اما طی چند ماه گذشته بین ۱ الی ۳ دلار بود.

با وجود تمام موارد، کارمزد نداشتن این دو فورک کمک زیادی به انها نکرده است. به علاوه، نداشتن کارمزد جنبه منفی هم دارد، زیرا هنگامی که پاداش صدور بلاک ها افت پیدا کند، ماینرها نیز پاداش کمتری دریافت می‌کنند.

تراکنش های OP_RETURN

به علاوه، BSV و BCH از اهداف خود در خصوص تبدیل شدن به ابزار مبادلاتی دور شده اند زیرا تراکنش های بیشتری برای ذخیره اطلاعات در بلاک چین برای اهداف مختلف استفاده می‌شود. اغلب اوقات، تراکنش مربوط به امور اقتصادی نیز وجود ندارد. در شبکه BSV تقریبا ۹۴ درصد تراکنش های OP_RETURN از یک برنامه مربوط به اب و هوا به اسم WeatherSV انجام می‌شود. فورک بیت کوین SV در واقع محدودیت حجم پیام های OP_RETURN را حذف کرده است.

بنابراین سهم تراکنش های BSV از OP_RETURN به مرور در حال افزایش است.

این شرایط برای BCH نیز صادق است:

در اخر باید گفت با وجود کارمزدهای کمتر و حجم بلاک بیشتر، BSV و BCH در حال حاضر نمی‌توانند با بیت کوین رقابت کنند. این فورک ها اکثر اوقات حتی از حجم زیادتر بلاک های خود نیز استفاده نمی‌کنند. بیتکوین کش و BSV اغلب به جای ابزار مبادلاتی، به عنوان ابزار ذخیره سازی اطلاعات استفاده می‌شوند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.