تریدر معروف: احتمال کاهش قیمت بیشتر XRP وجود دارد!

تریدر معروف: احتمال کاهش قیمت بیشتر XRP وجود دارد!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

معامله کنندگان XRP ممکن است شاهد کاهش قیمت بیشتری باشند، به طوری که یکی از معامله کنندگان هشدار داده است که روند نزولی قیمت هنوز به طور کامل تاثیر خود را بر بازار وارد نکرده است.

پیتر برانت (Peter Brandt) معامله کننده شناخته شده ارز دیجیتال و دارایی های سنتی، طی توییتی در تاریخ ۲۰ فوریه گفت که وجود یک الگوی سر و شانه در نمودار قیمت XRP در ماه جاری، پتانسیل کاهش بیشتر قیمت را دارد.

برانت: احتمال کاهش قیمت XRP به ۰.۲۰ دلار

بالاترین قیمت XRP طی چند روز اخیر تقریبا ۰.۳۵ دلار بوده اما پس از آن به سطح کنونی ۰.۲۷ دلار رسیده است.

برانت در این خصوص گفت:

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا الگوی سر و شانه به وجود می‌آید یا خیر. در صورت به وجود آمدن این الگو، هدف قیمتی بر روی ۰.۲۰۷۱ دلار خواهد بود.

این الگو در ماه فوریه به وجود آمد و در تاریخ ۹ فوریه قیمت XRP را به ۰.۲۸ دلار رساند، سپس اندکی کاهش یافت و سپس در تاریخ ۱۵ فوریه به ۰.۳۵ دلار افزایش یافت. پس از یک کاهش قیمت دیگر، در روز گذشته افزایش دیگری به بالاتر از سطح ۰.۳۰ دلار رخ داد.

برانت افزود که نمی‌خواهد آینده را پیش بینی کند اما احتمال کاهش قیمت ۲۵ درصدی وجود دارد.

 عملکرد بسیار خوب اتریوم

برانت هم چنین نظرات خود در خصوص اتر را بیان کرد.

وی توییت کرد: عملکرد اتر بسیار خوب است.

برانت در خصوص بیت کوین هنوز بر روی موضع خوش بینانه قبلی خود قرار دارد. وی در ماه فوریه طی مصاحبه ای با کوین تلگراف بیان کرد که قیمت بیت کوین به سطح ۶۰۰۰ دلار یا کمتر از آن برنمی‌گردد، زیرا دیگر “دستان ضعیف” در کار نیستند.

بیت کوین اخیرا به قیمت ۱۰,۵۰۰ دلار رسیده است که بالاترین قیمت خود طی ماه های اخیر می‌باشد. در روز گذشته، کاهش قیمت ناگهانی ۸ درصدی طی چند دقیقه باعث تعجب معامله کنندگان شد، در حالی که دلیل اصلی این موضوع هنوز در حال بحث است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
    • سلام و وقت بخیر. برای ورود به بورس ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام کنید. پس از سرمایه گذاری در سامانه سجام باید در یکی از کارگزاری ها ثبت نام کرده و کد فعال بورسی دریافت نمایید. بعد از اون از طریق سایت یا اپ کارگزاریتون میتونید هر سهمی که خواستید خرید و فروش کنید.