ترور سیدحسن نصرالله نشانه اوج سقوط نظامات بین‌المللی بود

ترور سیدحسن نصرالله نشانه اوج سقوط نظامات بین‌المللی بود
خلاصه اخبار

حزب جمهوریت ایران اسلامی با صدور پیام تسلیتی به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، تاکید کرد که بی‌شک سید مقاومت بار رسالت بزرگ خود را به بهترین وجه به سرانجام رساند.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (23 احزاب)
**از میان مؤمنان مردانی‏‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند؛ برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (23).

بی‌شک سید مقاومت بار رسالت بزرگ خود را به بهترین وجه به سرانجام رساند و با سلوکی عارفانه و اخلاقی بی‌نظیر، دل‌های میلیون‌ها انسان پاکباخته و حق‌طلب را برای همیشه با خود همراه کرد. به همین جهت خون پاک و به ناحق ریخته‌ی او همچون اجداد طاهرینش روز به روز جوششی نو خواهد داشت و مانند رهبران از اسلاف خود زنده‌تر از گذشته به بارور شدن و استمرار مکتب و خط مقاومت منجر خواهد شد. مثل کلمه طیبه کشجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی‌السماء توتی اکلها کل حین باذن ربها…

متاسفانه فاجعه‌ی ترور ناجوانمردانه‌ی سیدحسن نصرالله عزیز، اوج سقوط نظامات بین‌المللی در انجام ماموریت تاسیسی خود بود. به‌راستی این واقعیت تلخ که در حرکتی بی‌سابقه بزرگ‌ترین جنایتکار جنگی جهان همزمان با سخنرانی تهدیدآمیز نسبت به امنیت جهانی در صحن علنی مجمع عمومی سازمان ملل، دستور مستقیم ترور پاک‌ترین، حق‌طلب‌ترین و محبوب‌ترین انسان‌ها را در یک کشتار جمعی صادر می‌کند، ترجمان چهره واقعی تروریسم دولتی با حمایت مستقیم قدرت‌طلبان مدعی حقوق بشر، در قرن حاضر است.

امروز بر همه دولت‌ها، گروه‌ها و حامیان جبهه مقاومت در سراسر جهان فرض است تا با حفظ روحیه مقاومت، وحدت، هوشیاری و درک شرایط جدید و به‌کارگیری هوشمندانه ظرفیت و توانمندی‌های خود در حرکتی جمعی، دشمنان قسم‌خورده‌ی انسانیت و عدالت را ناامید و آنان را با فشار قدرت افکار عمومی جهانی بر سر جای خود بنشانند.

لازم است بیش از پیش نسبت به شناسایی خط نفوذ در جبهه مقاومت حساسیت به خرج دهند و اجازه ندهند خون‌های پاک رهبران جبهه مقاومت و هزاران انسان مظلوم از زنان و کودکان بی‌گناه نادیده گرفته شود و نیز با به‌کارگیری درایت و تدبیر درخور، در مهار کردن افعی‌های سرکش محورهای شرارت در منطقه، از گسترش جنگ‌های خانمان‌سوز و ضدتوسعه در ابعاد مختلف بشری ممانعت به عمل آورند.

حزب جمهوریت ایران اسلامی در راستای عمل به رسالت خود در دفاع از حقوق مظلومان، حق‌طلبان و عدالت‌خواهان جهان، شهادت پر افتخار و باورمندانه فرماندهان مقاومت و در راس آن‌ها سیدحسن نصرالله را به خانواده بزرگ مقاومت و تمامی حق‌طلبان و عدالت‌جویان در سراسر جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کند و حمایت قاطع خود را از خط مقاومت علیه دشمنان خونخوار، نژادپرست و قسم‌خورده‌ی بشریت تا پیروزی نهایی حق بر باطل اعلام می‌دارد.

و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون.»

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *