تدوام ریزش بیت کوین به دنبال سیاست های فدرال رزرو

تدوام ریزش بیت کوین به دنبال سیاست های فدرال رزرو

معاملات هفتگی وال‌استریت با تسلط فروشندگان بر بازار به پایان رسید ، در ادامه قیمت بیت کوین در 11 ژوئن (21 خرداد) به پایین‌ترین میزان دوهفته اخیر خود ریزش کرد.

نمودار 1 ساعت بیت کوین

بر اساس داده‌های سایت Cointelegraph Markets Pro و TradingView قیمت بیت کوین  به ۲7,486 دلار رسید که پایین‌ترین قیمت از ۲۸ مه است.

بیت کوین همگام با بازارهای سهام در 10 ژوئن (20 خرداد) سقوط کرد و این هفته را به طرز محسوسی با افت قیمت به پایان رساند، شاخص‌های بورسی S&P 500 و Nasdaq Composite به ترتیب 2.9% و 3.5% کاهش یافتند. دلیل این افت قیمت افزایش 8.6 درصدی شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) بود که به بالاترین سطح خود از دسامبر 1981 افزایش داشته است.

در شرایط تورمی مطمئن ترین راه برای سرمایه گذاری ،خرید دارائی های امن همچون طلا می باشد. با معامله ی انس جهانی طلا می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

چطور می تونم در بازار جهانی اونس طلا سرمایه گذاری کنم ؟

Filbfilb، یکی از بنیان‌گذاران مجموعه تجاری Decentrader، شرایط فعلی را با سقوط COVID-19 در مارس 2020 مقایسه کرد. او استدلال کرد که کاهش قیمت آهسته امسال، دردناک‌تر از کاهش قیمت ناگهانی در آن زمان بود که بیت کوین را برای مدت کوتاهی به 3600 دلار رساند.

مایکل سیلر، مدیرعامل MicroStrategy پس از انتشار داده‌ها، به طور امیدوارکننده‌تری گفت:

«تورم به اوج خود نرسیده است و بیت‌کوین نیز به اوج خود نرسیده است.»

کاربر محبوب توییتر PlanC در پاسخ به این سوال گفت:

«در پس‌زمینه کلان کنونی، مهم نیست که چه تعداد نمودار تلاقی را نشان می‌دهند که ما در حال رسیدن به سطوح پیش‌فروش تاریخی هستیم. تا زمانی که بیت کوین با ریسک دارایی‌ها مرتبط باشد، به این زودی شاهد تغییر روند قابل‌توجهی نیستم.»

نمودار هفتگی بیت کوین

با نگاهی به آینده، تصمیمات آتی در مورد افزایش نرخ در واکنش به تورم، تمرکز اصلی هفته آینده بود.

صورت‌جلسه کمیته بازارهای باز فدرال رزرو (FOMC) که قرار است در جلسه 14 تا 15 ژوئن (24 تا 25 خرداد) برگزار شود، سرنخ‌هایی را در مورد اینکه سیاست‌گذاران برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها چطور برنامه‌ریزی می‌کنند، ارائه می‌دهد.

کاربر توییتر Daan Crypto Trades استدلال می‌کند:

«من فکر می‌کنم در مقطعی، بازار متوجه خواهد شد که تورم به‌زودی از بین نمی‌رود و نرخ‌ها همچنان نسبتاً پایین خواهند بود.»

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.