تخصیص سود ۳۱۲تومانی همراه اول برای صاحبان سهام

تخصیص سود ۳۱۲تومانی همراه اول برای صاحبان سهام
خلاصه اخبار

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۱۳۹۷ همراه اول با تخصیص ۳۱۲.۵ تومان سود به صاحبان سهام پایان یافت.

به گزارش سیگنال به نقل از بورس‌ امروز،مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول که با حضور هیات‌ رئیسه و نمایندگان و ناظران برگزار شد مقرر شد به ازای هر سهم مبلغ ۳۱۲.۵ تومان سود کنار گذاشته شود.
این در حالی است که همراه اول سال گذشته به ازای هر سهم ۳۱۸تومان سود اختصاص داده بود. همراه اول در سال منتهی به اسفند ۹۷ بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود انباشته داشته که از این مقدار ۷۲۰ میلیارد تومان بابت افزایش سهام تخصیص داده شده است. پس از کسر این ‌مبلغ ۳هزار میلیارد تومان سود بین صاحبان سهام تقسیم شد.
در این مراسم که با حضور ۹۴درصدی صاحبان سهام رسمیت پیدا کرده بود، اخوان رئیس مجمع با بیان اینکه تفاوت چشم گیری بین استراتژی جدید و استراتژی های گذشته وجود دارد گفت: به دلیل تغییرات در تکنولوژی در دنیا تصمیم گرفته‌ایم که در ۵ سال آینده حضور جدی در حوزه دیجیتال داشته باشیم و از رهبران حوزه آی تی سی در‌ منطقه باشیم.
وی افزود: با وجود تحریم‌ها اما ما شاها رشد سود و درامد در همراه اول هستیم. رشد درآمدی ما بالای ۲۱ درصد بوده است.
اخوان می افزاید: یکی از استراتژی‌های جدید همراه اول همکاری با اپراتورهای دیگر‌است. سال گذشته نشان داده شد که دو اپراتور ضمن داشتن رقابت می‌توانند همکاری کنند. پروژه روبیکا پروژه مشترک این دو اپراتور است که پس از یک سال شاهد بیش از ۲۰ میلیون کاربر جذب کرده است.
رئیس مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول همچنین می‌گوید: تحقق سود برای صاحبان سهام کار ساده‌ای نیست و نتیجه یک سال تلاش همکاران ما است که دیده نمی‌شوند.
مدیرعامل شرکت همراه اول، فرهنگ در گزارشی در خصوص عملکرد این شرکت می‌گوید: سال جدید سال رونق تولید است و همراه اول همواره در این رابطه پیشتاز بوده است.
وی می افزاید‌: ما هفدهمین اپراتور دنیا هستیم. سال گدشته ۸.۵ میلیون سیم‌کارت جدید عرضه کردیم و سهم مان از بازار به ۶۰ درصد رسید. ۸۳ میلیون مشترک داریم.
وی در ادامه‌گفت: تعداد مشترکین فعال ما ۵۳ میلیون مشترک است که ۱ میلیون ۲۰۰ هزار‌مشترک فعال جدید اصافه شده که باعث افزایش سود ما شده است.۵۰ خدمت در ۵۰ هفته سال گذشته ارایه کردیم. دوشنبه سوری،و…. از جمله آن هستند.
در‌حوزه خدمات به‌مشتری ما بیش از ۱۳ میلیون کاربر داریم
وی با بیان اینکه اپ همراه اول بیش از ۱۴ میلیون کاربر دارد در خصوص خدمات ارزش افزوده این شرکت میگوید: در حوزه خدمات ارزش افزوده باید بگویم که برای ما مهم است که آنچه همراه اول برست می اورد مشروع باشد. در حال حاضر ۷۳درصد مشترکین از سرویس ارزش افزوده راضی هستند. بنای ما توسعه پلت فرم در این‌حوزه است.

منبع: boursemrooz.com

برچسب‌ها