تحلیل قیمت اتر؛ حرکت بعدی این ارز دیجیتال چیست؟

تحلیل قیمت اتر؛ حرکت بعدی این ارز دیجیتال چیست؟

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

علیرغم روند صعودی اخیر، چندین الگوی تکنیکال تخمین زده اند که یک اصلاحیه قیمت در انتظار اتر است.

اتر قبل از طوفان

اتر یک سیگنال صعودی را تجربه کرد که منجر به افزایش قیمت بیش از ۴۰ درصدی در اوایل سال شد. قیمت این ارز دیجیتال از ۳ ژانویه الی ۱۸ ژانویه از ۱۲۶ به ۱۷۹ دلار رسید.

پس از این، قیمت اتر تقریبا ۱۰ درصد اصلاح شد و از آن زمان به بعد در محدوده قیمت مشخصی ثابت ماند. سطوح کم نوسان مشاهده شده از تاریخ ۱۹ ژانویه نشان می‌دهد که یک نوسان قیمت مهم در راه است.

بر اساس اندیکاتور توالی TD، نوسان قیمت چشمگیر بعدی ممکن است نزولی باشد. این شاخص تکنیکال اخیرا سیگنال فروش در نمودار یک روزه و سه روزه اتر به شکل ۹ کندل استیک سبز ارائه کرده است. چنین سیگنال نزولی، یک کاهش قیمتی پیش بینی می‌کند که می‌تواند یک الی چهار کندل استیک طول بکشد.

دو کندل استیک قرمز که پایینتر از یک کندل استیک قرمز قبل معامله می‌شود می‌تواند به عنوان تایید شکل گیری روند نزولی استفاده شود.

در امتداد این خطوط، به نظر می‌رسد یک الگوی سر و شانه در نمودار ۴ ساعته اتر در حال توسعه است. این الگوی تکنیکال، روند برگشتی از روند صعودی به نزولی را پیش بینی می‌کند. کاهش قیمت به کمتر از سطح حمایتی ۱۶۵ دلار که به آن خط گردن (neckline) نیز می‌گویند می‌تواند بیانگر کاهش شدید باشد. چنین روند نزولی باید توسط افزایش شدید سفارش های فروش، تایید شود.

الگوی نزولی، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌‌دهد که می‌تواند قیمت اتر را به ۱۴۷ دلار برساند. این هدف با اندازه گیری فاصله بین سر و خط گردن تعیین شده و به نقطه شکست اضافه می‌شود.

اندیکاتور سطح اصلاحی فیبوناچی بیان می‌کند که برای رسیدن به این هدف نزولی، سطوح حمایتی خاصی وجود دارند که اتر ابتدا باید از آنها عبور کند.

رسیدن به سطح اصلاحی فیبوناچی کمتر از ۲۳.۶ درصد می‌تواند بعد از کاهش به سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲ درصد در قیمت ۱۵۵ دلار رخ دهد. اگر اتر بتواند از این سطح حمایتی مهم عبور کند، رسیدن به سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصد بسیار محتمل خواهد شد. این سطحی است که توسط الگوی سر و شانه مشخص شده است.

با این حال، افزایش ناگهانی تقاضا برای این ارز دیجیتال می‌تواند چشم انداز نزولی را به خطر بیاندازد. اگر قیمت این ارز دیجیتال افزایش یابد و به بالاتر از رکورد اخیر ۱۷۹ دلار برسد، احتمال افزایش قیمت به ۱۹۱.۵۰ دلار به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.

شرایط آتی اتر

اتر پس از روند صعودی چشمگیر اوایل سال، با روند بدون نوسان مواجه است. پس از دوره هایی با نوسان کم معمولا دوره هایی با نوسان زیاد به وجود می‌آید. بر اساس تحلیل های تکنیکال قبلی، به نظر می‌رسد نوسان قیمت مهم بعدی اتر، نزولی باشد.

هرچند تقاضا برای اتر می‌تواند هر زمانی افزایش یابد و چشم اندازهای بدبینانه و نزولی را خنثی کند. فقط گذشت زمان خواهد گفت که ابتدا سطح حمایتی می‌شکند یا سطح مقاومتی.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.