تحلیل تکنیکال کاردانو؛ پنج شنبه 30 دی

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

رمزارز کاردانو(XRP) از 10 ژانویه(20 دی) الی 18 ژانویه(28 دی) تقریبا 45 درصد افزایش یافت که طی آن ، سقف نوسان 1.64 دلاری در داخل ناحیه عرضه روزانه به ثبت رسید. این ناحیه عرضه از 1.54 دلار الی 1.76 دلار متغیر است. روند اصلاحی حاصل شده ، ADA را در مسیر کاهش 19 درصدی سمت به ناحیه تقاضای روزانه ، از 1.22 دلار تا 1.35 دلار قرار داد.

نکته قابل توجه این است که این ناحیه حمایتی ،میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) در 1.33 دلار را دربر می گیرد. از این رو، امتحان مجدد آن می تواند منجر به از سرگیری روند صعودی شود. بنابراین، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که نوسانات ADA در این ناحیه تغییر جهت دهد و درنهایت ،به آغاز یک روند صعودی منتهی شود.

ناخیه عرضه روزانه فوق الذکر ، نخستین مقاومتی است که قیمت کاردانو در رالی جدید خود با آن روبرو خواهد شد. عبور موفق ازاین ناحیه ، ADA را در مسیر رشد به سمت SMA 200 روزه در 1.82 دلار قرار می دهد. با رسیدن قیمت به این سطح مقاومتی ، ADA مجموعا 36 درصد رشد می کند.

در صورت ادامه روند صعودی، ADA این فرصت را دارد که به سمت سد مقاومت هفتگی در 1.87 دلار حرکت کند. در مجموع ، این روند صعودی منجر به رشد 40 درصدی کاردانو خواهد شد.

نمودار 1 روزه جفت ارز ADA/USDT

به رغم اینکه شرایط برای صعود ADA مهیا به نظر میرسد اما کاهش قیمت به زیر این ناحیه تقاضا که اخیراً شکل گرفته است و از 1.22 تا 1.35 دلار متغیر است ، حاکی از ضعف خریداران است. بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح حمایت هفتگی در 1.20 دلار، سناریوی صعودی را باطل می کند.

سپس ، ADA مجددا در مسیر مورد امتحان قرار دادن ناحیه حمایتی روزانه که از 1.02 دلار الی 1.20 دلار امتداد می یابد ، قرار می گیرد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: fxstreet

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.