تحلیل تکنیکال سولانا(SOL)؛ چهارشنبه 15 تیر

تحلیل تکنیکال سولانا(SOL)؛ چهارشنبه 15 تیر
خلاصه اخبار

رمزارز سولانا(SOL) از 16 می(26 اردیبهشت)، کف ها و سقف های قیمتی پایین تری را…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

رمزارز سولانا(SOL) از 16 می(26 اردیبهشت)، کف ها و سقف های قیمتی پایین تری را به ثبت رساند. با اتصال سقف های نوسانی ، یک خط روند شکل می گیرد و نشان دهنده آن است که روند سولانا نزولی بود، اما همه شرایط تغییر کرد و این آلت کوین در 14 ژوئن(24 خرداد) به کف قیمتی خود رسید.

از آن زمان، ق سولانا در تلاش بوده است که ضررهای را جبران کند. در همین راستا ، قیمت SOL به میزان 66 درصد رشد کرد و به بالای سطح مقاومت 38.03 دلاری رسید. علیرغم اینکه این روند صعودی چشمگیر بود ، اما این رمزارز در تبدیل این مقاومت به یک سطح حمایتی، ناکام ماند. در نتیجه ، قیمت SOL از سقف نوسان 24 ژوئن(3 تیر) در سطح 42.89 دلاری به میزان 28 درصد کاهش یافت و کف قیمت 30 دلاری را شکل داد.

قیمت سولانا از 30 ژوئن(9 تیر)، به آرامی در حال افزایش است و احتمالاً مجددا سطح مقاومت 38.03 دلاری را به یک سطح حمایتی تبدیل کند. اگر این امر موفقیت آمیز باشد، گاوهای SOL احتمالاً با افزایش 30 درصدی قیمت ، آنرا به سطح 47.43 دلار برسانند.

نمودار روزانه جفت ارزSOL/USDT

دورنگار گاوی سولانا بر این فرض استوار است که SOL موفقیت بتواند از سطح 38.03 دلاری عبور کند ، اما سرمایه گذاران باید پیش از تصمیم گیری در زمینه جهت بعدی سولانا ، به بیت کوین توجه کنند. در شرایطی که قیمت بیت کوین شروع به سقوط کند، بعید است که SOL بتواند روند صعودی خود را حفظ کند.

در صورتی که سولانا از سوی سطح 38.03 دلاری ریجکت شود ، قیمت می تواند با افت 30 درصدی به سطح حمایت هفتگی در 24.52 دلار عقب نشینی کند. در اینجا، خریداران ممکن است مجددا رالی بازیابی سولانا را از سربگیرند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: FXSTREET