تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (9 مرداد 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (9 مرداد 1398)
خلاصه اخبار

با ریزش قیمت بیت کوین طی 35 روز گذشته، ریپل نیز وارد کانال نزولی شد اما با رسیدن به محدوده حمایتی بسیار قوی 0.27 تا 0.28 دلار در این کانال، بازار نسبت به این سطح حمایتی واکنش نشان داد. در ادامه به بررسی نمودار چهار ساعته ریپل خواهیم پرداخت.

در تاریخ 26 ژوئن بیت کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال، بیشترین قیمت خود را در سال 2019 تجربه کرده است. با توجه به اهمیت زیاد این رمزارز در دنیای ارزهای دیجیتال، شاهد رشد قیمتی ریپل در این تاریخ، همزمان با بیت کوین هستیم.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (9 مرداد 1398)
نمودار قیمت بیت کوین (تایم فریم چهار ساعته) | مشاهده نمودار با کیفیت بالا

با ریزش قیمت بیت کوین طی 35 روز گذشته، ریپل نیز وارد کانال نزولی شد اما با رسیدن به محدوده حمایتی بسیار قوی 0.27 تا 0.28 دلار در این کانال، بازار نسبت به این سطح حمایتی واکنش نشان داد. در دو هفته اخیر بازار در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد و الگوی مثلث در انتهای این کانال نزولی تشکیل داده است. درصورت شکسته شدن مثلث به سمت بالا، 0.34 و 0.36 دلار محدوده‌های مقاومتی اولیه مقابل روند افزایشی خواهند بود. اگر این مثلث به سمت پایین شکسته شود، می توان انتظار داشت تا محدوده 0.27 – 0.28 دلار ریزش داشته باشد. این محدوده کف تاریخی مهمی برای ریپل محسوب میشود و در گذشته بارها به این سطح واکنش نشان داده است و در حال حاضر شکسته شدن این محدوده حمایتی دور از انتظار است.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (9 مرداد 1398)
نمودار قیمت ریپل (تایم فریم چهار ساعته) | مشاهده نمودار با کیفیت بالا
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.