تحلیل تکنیکال درازک (دارویی رازک) به همراه نمودار

تحلیل تکنیکال درازک (دارویی رازک) به همراه نمودار
خلاصه اخبار

دارویی رازک با نماد درازک با سرمایه اسمی 593.000 میلیون ریال در گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد.

موضوع فعالیت این شرکت، احداث و بهره برداری از کارخانجات تولید انواع داروهای انسانی، داروهای حیوانی، فرآورده های بهداشتی و آرایشی و شیرخشک و غذای کودک و صنایع جنبی به منظور تهیه، تولید، بسته بندی، توزیع، فروش، واردات و صادرات انواع اقلام فوق و مواد اولیه مربوط به آن است.

این شرکت در سال 97، مبلغ 317 میلیارد تومان فروش داشت که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، 31 درصد افزایش داشته است. در سال 97، درازک به ازای هر سهم 176 تومان سود ساخت که 158 تومان آن را توزیع کرد.

درازک در دوره یک ماهه منتهی به 31 خرداد 98، مبلغ 38 میلیارد تومان فروش داشت که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 99 درصد رشد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان خرداد 98 هم توانسته 100 میلیارد تومان درآمد داشته باشد که 71 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر بوده است.

چارت زیر وضعیت تکنیکال نماد درازک در تایم فریم روزانه را نشان می دهد:

تحلیل تکنیکال درازک (دارویی رازک) به همراه نمودار
جهت مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

درازک بعد از شکست سقف تاریخی خود در 1437 تومان در محدوده حمایتی مهم 1600 تومان در حال نوسان است.

محدوده 1500 تومان به عنوان مهمترین محدوده حمایتی این نماد محسوب می شود که در صورت شکست این قسمت به پایین می تواند تا 1400 تومان و 1300 تومان هم ریزش داشته باشد.

در صورتی که قیمت بتواند در این محدوده تثبیت شود، انتظار داریم تا نزدیک منطقه مقاومتی 2100 تومان هم رشد داشته باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.