تحلیلگران؛ احتمال یک سقوط سریع قیمت بیت کوین پیش از افزایش بیشتر!

تحلیلگران؛ احتمال یک سقوط سریع قیمت بیت کوین پیش از افزایش بیشتر!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، به دنبال افزایش قیمت انفجاری بیت کوین و ۵ رقمی شدن قیمت ان، سرمایه گذاران بیت کوین سرمستانه جشن گرفتند و احساسات بازار هم به شکلی قابل توجه حاکی از بهتر شدن اوضاع بود. با وجود این، باید به این نکته توجه شود که شاید هنوز […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، به دنبال افزایش قیمت انفجاری بیت کوین و ۵ رقمی شدن قیمت ان، سرمایه گذاران بیت کوین سرمستانه جشن گرفتند و احساسات بازار هم به شکلی قابل توجه حاکی از بهتر شدن اوضاع بود.

با وجود این، باید به این نکته توجه شود که شاید هنوز هم کمی برای هیجان‌زده شدن کمی زود باشد، دلیل ان هم این است که ممکن است در هفته‌های اینده قبل از اینکه شاهد ادامه حرکت رو به بالای بیت کوین و بازار باشیم، چند افت قیمت قابل توجه را شاهد باشیم.

در زمان نگارش این مطلب بیت کوین با قیمت تقریبی ۱۰۷۵۸ دلاری معامله می‌شود. در طی هفته گذشته BTC جهش قیمت سنگینی داشت و توانست از کف ۸۸۷۰ دلاری به ۱۱۱۵۰ دلار برسد. این حرکت رو به بالا تعمیمی قابل توجه از مومنتوم افزایشی بود که بیت کوین ابتدا در ماه اوریل از زیر ۴۰۰۰ دلار اغاز کرد.

اگرچه در مجموع سلسله نوساناتی که طی چند ماه اخیر بیت کوین داشته، بسیار مثبت بوده است، اما این مومنتوم رو به بالا چندین گپ در چارت‌های معاملات اتی CME ایجاد کرده است که احتمالا در هفته‌های آتی باید پر شوند.

Chonis Trading یک تحلیلگر کریپتو محبوب است. او اخیرا در توییتر خود در مورد این گپ‌های ایجاد شده در معاملات اتی CME گفت که این گپ‌ها باید در هفته‌های بعد از حرکت افزایشی پر شوند. او در توییتر خود اینگونه توضیح داده است:

قیمت BTC (معاملات اتی CME) – گپ فعلی باز بر روی چارت هفتگی تا ۸۵۰۰ دلار هم پایین امده… چندین نمونه از این گپ‌های هفتگی وجود دارند که تا ۵ هفته زمان می‌گیرد تا پر شوند، گپ‌های ایجاد شده در نتیجه این حرکت افزایشی در طی هفته‌های بعد از ان پر خواهند شد…بازارها تا ۶ ساعت دیگر دوباره باز می شوند.

تحلیلگر: بیت کوین ممکن است قبل از آغاز حرکت صعودی، شاهد یک بازگشت قیمت بزرگ باشد

با اینکه این مومنتوم رو به بالا قطعا به زودی نشانه‌های ارام گرفتنش رو نشان خواهد داد، یک تحلیلگر به این نکته اشاره کرد که به ندرت پیش میاد که بازار خرسی مستقیم وارد بازار گاوی شود، که این ممکن است بدین معنا باشد که پیش از صعود‌های بیشتر بیت کوین یک سقوط دیگر قریب‌الوقوع باشد.

قیمت بیت کوین: سطح بازگشت (Retrace) در ۵۰ درصد بیشترین قیمت تا کف ۳۰۰۰ دلاری- سطوح مقاومت هفتگی: ۱۱۴۰۰ و ۱۳۵۰۰- سطوح حمایت هفتگی: ۹۲۰۰ و ۶۵۰۰- در حالت عمومی خیلی نادر است که بازار خرسی مستقیم برگردد به بازار گاوی. FOMO (ترس از دست دادن فرصت) عظیم بوده است. سقوط برق اسا (FlashCrash) کی اتفاق می‌افتد؟

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.