تحقق سود تلفیقی ۱۶۲۹ ریالی “جم” در ۶ماه

تحقق سود تلفیقی ۱۶۲۹ ریالی “جم” در ۶ماه
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پتروشیمی جم توانست در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود تلفیقی هرسهم را یک هزار و ۶۲۹ریال محقق سازد.   شرکت پتروشیمی جم در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ به ازای هر سهم یک هزار و ۶۲۹ریال سود تلفیقی محقق کرد. این شرکت در دوره مالی […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پتروشیمی جم توانست در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود تلفیقی هرسهم را یک هزار و ۶۲۹ریال محقق سازد. 

 شرکت پتروشیمی جم در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ به ازای هر سهم یک هزار و ۶۲۹ریال سود تلفیقی محقق کرد.

این شرکت در دوره مالی مورد گزارش سود عملیاتی را مبلغ ۲۱هزار و ۱۱۷میلیارد ریال، سود خالص را ۲۵هزار و ۹۵۶میلیارد ریال و سود انباشته را ۳۵هزار و ۱۸۶میلیارد ریال منتشر کرده است.

“جم” در این دوره توانسته ۹۰۵هزار و ۳۷۹تن انواع محصول را به مبلغ ۶۹هزار و ۳۷۶میلیارد ریال بفروشد و براساس پیش بینی هایی که این شرکت برای ۶ماهه دوم سال مالی خود داشته، در نظر دارد بتواند فروش ۹۸۷هزار و ۳۱۵تن انواع محصول را به مبلغ ۷۱هزار و ۷۸میلیارد ریال محقق سازد.

این شرکت در برآوردی که از تغییرات عوامل بهای تمام شده برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ داشته، اعلام کرد که باتوجه به نوع طراحی و ترکیب خوراک قابل استفاده در کوره های طراحی شده پتروشیمی جم در حال حاضر ترکیب خوراک طبق پیش بینی های اعلام شده است. همچنین تغییر در نرخ خوراک که بستگی به مصوبات هیات دولت و انجمن صنفی کارفرمایان همچنین نرخ ارز دوره آتی دارد.

از سوی دیگر در اهداف پیش روی این شرکت به تلاش مدیریت در جهت افزایش گاز دریافتی (خوراک) و افزایش تولید در حد ظرفیت اسمی اشاره شده است. علاوه بر این برنامه های شرکت جهت تکمیل طرح های توسعه شامل توسعه پلیمر پادجم به منظور مدیریت طرح در دوره اجرای پروژه و بهره برداری از طرح ABSRUBBER است که تاسیس شده است.

سایر برنامه های با اهمیت این شرکت نیز توقف کاهش قیمت نفت مطابق پیش بینی ها در سال های آتی و رشد قیمت های جهانی است که نشان می دهد که آینده با رشد محصولات پتروشیمی خواهد بود. همچنین جلوگیری از کاهش خوراک دریافتی مجتمع هدف دیگر “جم” است که این موضوع منجر به حفظ سطح تولید و تداوم سودآوری شرکت خواهد شد.

شایان ذکر است؛ باتوجه به سرمایه گذاری های شرکت در پروژه شرکت توسعه پلیمر پادجم شرکت سرمایه گذاری جدیدی در دستور کار نداشته و صرفا در افزایش سرمایه احتمالی شرکت مزبور مشارکت خواهد کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها