تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی توسعه گازرسانی در لرستان

تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی توسعه گازرسانی در لرستان
خلاصه اخبار

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی اهداف تعیین‌شده برنامه سال ۱۴۰۱ در گازرسانی روستایی و صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی در این باره گفت: امسال با گازرسانی به 130روستا، 400 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی و اجرای بیش از 600 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع در سطح استان، توانستیم اهداف برنامه‌ریزی‌شده را محقق و به تعهداتمان عمل کنیم.

وی ادامه داد: در سال 1401 با گازرسانی به 36 روستای دلفان و 31 روستای چگنی، این دو شهرستان به مجموع شهرستان‌های سبز استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان تصریح کرد: با گازرسانی به پنج شهرک صنعتی، همه شهرک‌های صنعتی استان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند و جشن پایان گازرسانی به شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد.

گودرزی یادآور شد: در کنار پروژه‌های ایجاد زیرساخت گازرسانی صنعتی و روستایی، در بخش‌های مقاوم‌سازی و بازسازی خطوط لوله، تاسیسات و ساختمان‌های اداری نیز اقدام‌های بسیار مؤثری انجام شد که عملیات اجرایی ساختمان‌های ناحیه 2 خرم‌آباد و اشترینان تکمیل شد و مقام سازی نواحی ازنا و نورآباد هم در حال اجراست.

مرجع: شانا