تحرکات روزانه صندوق‌های قابل معامله/ نمایش خیره‌کننده آوای معیار در بورس امروز

تحرکات روزانه صندوق‌های قابل معامله/ نمایش خیره‌کننده آوای معیار در بورس امروز

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین امیر مهدی زاده؛ صندوق با درآمد ثابت کمند (کمند) بیشترین معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و بعد از آن صندوق اعتماد آفرین پارسیان (اعتماد) بود که دومین صندوق پرمعامله لقب گرفت. صندوق آوای معیار (آوا) نیز در جایگاه سوم بیشترین ارزش معاملات صندوق‌های ETF قرار گرفت.

حقیقی‌ها معادل 84میلیارد تومان واحدهای صندوق «آوا» را از حقوقی‌ها خریدند (65درصد از معاملات صندوق) و اشخاص حقوقی نیز بخشی از مالکیت صندوق «کمند» را به ارزش 15میلیارد تومان به نفع خود تصاحب کردند (چهار درصد معاملات).

دارندگان صندوق سرمایه گذاری در سهام «آوا» رشد 17.9درصدی دارایی خود را به چشم دیدند و در طرف دیگر مالکان هیچ کدام از صندوق سهامی با زیان مواجه نشدند. هیجانات امروز همچنین باعث شد که بیشترین نوسان قیمت (10.9درصد) در رابطه با صندوق «آوا» در تابلو معاملات نقش ببندد.

دو صندوق واسطه‌گری مالی و پالایشی یکم روی هم سهم دو درصدی از خرید و فروش‌های صندوق‌های قابل معامله و همچنین یک میلیارد تومان خروج پول حقیقی داشتند.

کل ارزش معاملات صندوق‌های معامله‌پذیر در نهایت به رقم هزار و 330میلیارد تومان رسید و ورود پول حقیقی 230میلیارد تومان شد. لازم به ذکر است گردش بازار سهام در حدود 9هزار و 990میلیارد تومان و مقدار ورود پول حقیقی 890میلیارد تومان بوده است.

نوسان روزانه صندوق‌ها 99.11.04

تحرکات روزانه صندوق‌ها 99.11.04

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.