تامین مالی ۶۳۹ میلیارد ریالی شرکت داروسازی دکتر عبیدی با صکوک اجاره

تامین مالی ۶۳۹ میلیارد ریالی شرکت داروسازی دکتر عبیدی با صکوک اجاره

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه،

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ، به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار این اوراق تجهیزات و ماشین آلات تولید و بسته بندی انواع محصولات شرکت داروسازی دکتر عبیدی است که توسط نهاد واسط از این شرکت خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به داروسازی دکتر عبیدی واگذار می شود.

این اوراق 4 ساله و با نرخ اجاره بهای 18 درصد است که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می شود و عرضه آن در صورت تایید شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه مبنی بر امکان انتقال مالکیت دارایی های مبنای انتشار اوراق به نام نهاد واسط در دفترخانه اسناد رسمی و همچنین دریافت مجوز انتشار، از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد گرفت.

ضامن این اوراق بانک خاورمیانه بوده و بازارگردان آن شرکت گروه مالی گسترش سرمایه کیان است. مسئولیت تعهد پذیره نویسی 51 درصد از این اوراق بر عهده شرکت تامین سرمایه سپهر و مابقی آن بر عهده شرکت گروه مالی گسترش سرمایه کیان است. همچنین، شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان عاملیت فروش این اوراق را بر عهده دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.