تامین آب و برق پایدار با همکاری و همراهی خبرنگاران و مردم در تابستان امسال/ عاشورا عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای است

تامین آب و برق پایدار با همکاری و همراهی خبرنگاران و مردم در تابستان امسال/ عاشورا عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای است
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- وزیر نیرو با صدور پیامی با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، گفت: تامین آب و برق پایدار با همکاری و همراهی خبرنگاران و مردم در تابستان امسال محقق شد.

به گزارش سیگنال به نقل از ایرنا

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، در پیام «علی‌اکبر محرابیان» آمده است: کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ ارضٍ کَربَلا، تلاقی روز خبرنگار با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عاشورای حسینی فرصت مناسبی است تا ابعاد این نهضت از منظر رسانه و در بستر رسانه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: حرکت و رفتار امام حسین(ع) در ذات خود رسانه‌ای به بلندا و عظمت تاریخ است و عاشورا عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای تا ابد خواهد بود.

محرابیان اضافه‌کرد: حسین(ع)، آن انسان آزاده و آزاده‌ای که بشریت امروز را چاره‌ای نیست جز آنکه به او اقتدا کند و آزادی و آزادگی خود را در زندگی فردی و جمعی، در منش و گفتار وی جست‌وجو کند. پیام‌آوران کربلا، برای آموختن درس و ارسال پیام آزادمنشی از جان گذشتند که فراگرفتن عمیق و عملیاتی آن برای هر قلم‌به‌دستی لازم و حیاتی است. 

وزیر نیرو تصریح‌کرد: در حقیقت اطلاع رسانی‌های خوب و به موقع خبرنگاران در یک سال گذشته، مردم ایران را آگاه کرد تا با همکاری و همراهی‌شان، صنعت آب و برق بتواند آب و برق تابستان امسال را پایدار در اختیار مردم قرار دهد؛ از این بابت از زحمات یکایک خبرنگاران در یک سال گذشته تشکر کرده و همچنان نیازمند کمک ایشان برای ادامه این راه و خدمت به مردم هستیم.