تاثیر هزار و ۲۰۰واحدی شپنا بر سبزپوشی شاخص/ رفت و برگشت معاملات به نفع سهامداران تمام شد

تاثیر هزار و ۲۰۰واحدی شپنا بر سبزپوشی شاخص/ رفت و برگشت معاملات به نفع سهامداران تمام شد

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 12,830ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود 6درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود380میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 11,610ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شپنا از رقم 485میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 93درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و هفت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از 330میلیون برگه سهم (88درصد) را اشخاص حقیقی وبیش از 46میلیون برگه سهم (12درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا در معاملات امروز با صف‌نشینی در ساعت اولیه بازار در سقف قیمت روزانه معامله شد و با تعدیل معاملات همچنان در مدار صعودی حرکت کرد و با سبزپوشی به معاملات خود پایان داد. همچنین این نماد بورسی برای سومین روز متوالی در سیر صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شپنا

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.