تائید تلویحی افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان

خلاصه اخبار

فهرست عناوین مسئولین مربوطه با اعلام این‌که خبری از افزایش قیمت‌ها نیست، سعی در آرام کردن بازار دارند. اما در این میان گاه با صدور دعوتنامه ازسوی خودروسازان شاهد افزایش قیمت برخی مدل‌ها هستیم هرچند به‌صورت رسمی مجوز افزایش قیمت برای آن‌ها صادر نشده است. به گزارش سیگنال، به نقل از TSEpress، افزایش قیمت خودروهای داخلی یکی […]

مسئولین مربوطه با اعلام این‌که خبری از افزایش قیمت‌ها نیست، سعی در آرام کردن بازار دارند. اما در این میان گاه با صدور دعوتنامه ازسوی خودروسازان شاهد افزایش قیمت برخی مدل‌ها هستیم هرچند به‌صورت رسمی مجوز افزایش قیمت برای آن‌ها صادر نشده است.

به گزارش سیگنال، به نقل از TSEpress، افزایش قیمت خودروهای داخلی یکی از موضوعاتی است که این روزها سر و صدای بسیار زیادی به‌پا کرده است. برخی فعالان بازار معتقدند به‌زودی شاهد افزایش قیمت محصولات ازسوی تولیدکنندگان خواهیم بود که همین موضوع بهانه‌ای برای افزایش قیمت در بازار است.

از طرف دیگر مسئولین مربوطه با اعلام این‌که خبری از افزایش قیمت‌ها نیست، سعی در آرام کردن بازار دارند. اما در این میان گاه با صدور دعوتنامه ازسوی خودروسازان شاهد افزایش قیمت برخی مدل‌ها هستیم هرچند به‌صورت رسمی مجوز افزایش قیمت برای آن‌ها صادر نشده است.

به‌عنوان مثال به‌تازگی برخی خریداران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که دعوتنامه آن‌ها صادر شده است، در بخش قیمت‌مبنا با مبلغ ۵۷‌میلیون‌تومان مواجه شده‌اند که این از افزایش قیمت حدودا ۲۱میلیونی آن خبر می‌دهد. درحالی‌که وزارت صنعت، معدن و تجارت هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت خودروها نگرفته است. حال باید منتظر بمانیم در روزهای آینده اطلاعات تکمیلی ازسوی خودروسازان و نهادهای مربوطه در بخش قیمت‌گذاری خودرو منتشر شود. گفتنی است پیش‌از این نیز گروه صنعتی ایران‌خودرو، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را ۳۶‌میلیون‌و۲۸۰هزارتومان اعلام کرده بود و خریداران این خودرو پس از ماه‌ها انتظار با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.

البته طبق برخی شنیده‌ها  این افزایش قیمت از سوی روابط عمومی ایران‌خودرو تایید شده است.

 

برچسب‌ها