بیش از ۹۸ درصد از تراکنش‌های شبکه‌ی بیت‌کوینSV برای ثبت داده‌های وضعیت اب و هوا ایجاد می‌شوند

بیش از ۹۸ درصد از تراکنش‌های شبکه‌ی بیت‌کوینSV برای ثبت داده‌های وضعیت اب و هوا ایجاد می‌شوند

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، یک کاربر توییتری با نام مستعار Painted Frog با انتشار یک پست تعجب‌برانگیز در روز ۲۴ام ژوین ادعا کرد که بیش از ۹۸ درصد تراکنش‌های بلاک‌چین رمزارز بیت‌کوین‌SV(با نماد BSV) طی ۳۰ روز گذشته تنها برای ثیت داده‌های مربوط به نرم‌افزار اعلام وضعیت اب و هوا مورد استفاده قرار گرفته است.

بیت‌کوینSV

این کاربر با اشاره به اطلاعاتی که پلت‌فرم بصری ساز داده‌های بلاک‌چین بیت‌کوین کش(با نماد BCH) با نام Trends.cash بدست اورده است، توضیح داد که بخش اعظم تراکنش‌های بلاک‌چین BSV تا به امروز تنها برای اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به وضعیت اب و هوا از طریق یک نرم‌افزار مبتنی بر بیت‌کوینSV پیاده‌سازی شده است.

طبق اطلاعات بدست‌ امده از این وب‌سایت، دیگر تراکنش‌های پیاده‌سازی شده‌ی شبکه‌ی بیت‌کوین SV طی ۳۰ روز گذشته عباربتند از شبکه‌ی اجتماعی Memo که بر پایه‌ی بیت‌کوین کش فعالیت دارد، یک ابزار BSV انگیزشی با نام Open Directory، و همچنین یک سیستم پرداخت مبتنی بر شبکه‌ی BSV با نام Money Button. با توجه به این داده‌ها، میتوان گفت که نرم‌افزار اعلام وضعیت اب و هوا WeatherSV مسیولیت بیش از ۱/۲ میلیون تراکنش طی ۳۰ روز گذشته را بر عهده دارد، در حالیکه Memo با در اختیار داشتن رتبه‌ی دوم بعد از این نرم‌افزار، طی مدت مشابه تنها ۹ هزار تراکنش مرتبط داشته است.

پست توییتری Painted Frog

همانطور که Painted Frog در پست توییتری خودش توضیح داده است، WeatherSV در واقع یک سرویس پرداخت اشتراکی است که به صورت ساعتی داده‌های موجود در یک وب‌سایت وضعیت اب و هوا با نام OpenWeatherMap.org را کپی کرده و بیشترین تعداد تراکنش‌های شبکه‌ی BSV را تولید می‌کند.

در حالیکه بیت‌کوین کش اولین هاردفورک(HardFork) بیت‌کوین محسوب می‌شود و اگوست در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است، رمزارز بیت‌کوینSV‌نیز یک هاردفورک برای بیت‌کوین کش می‌باشد که توسط اقای کریگ‌رایت(Craig Wright) مدعی خودخوانده‌ی نام ساتوشی ناکاموتو هدایت می‌شود. وی اخیرا در ارایه مدارکی به دادگاه جهت اثبات بیت‌کوین‌های تحت کنترل خود با شکست مواجه شده است.

 

۱۰ موردی که طی ۳۰ روز گذشته بیش‌ترین فعالیت را در شبکه‌ی بیت‌کوینSV داشته‌اند

در ماه می ۲۰۱۸ اقای رایت با ثبت یک پرونده‌ی حق کپی رایت برای کد بیت‌کوین و نقشه‌ی راه این رمزارز در ایالات متحده، باعث ایجاد یک موج نارضایتی در جامعه‌ی رمزارزی شد.

با توجه به داده‌هایی که از وب‌سایت CoinMarketCap بدست امده است، رمزارز بیت‌کوین کش که چهارمین رمزارز بزرگ بازار(از لحاظ میزان سرمایه‌ی در حال گردش) می‌باشد، هم اکنون با قیمت ۴۷۳ دلار مبادله می‌شود، این درحالیتس که رمزارز بیت‌کوینSV با در اختیار داشتن رتبه‌ی هشتم بازار، با قیمتی حدود ۲۳۵ دلار مبادله می‌شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.