بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ حقیقی‌ها از پالایشی‌ها به خودرویی‌ها گریختند

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ حقیقی‌ها از پالایشی‌ها به خودرویی‌ها گریختند

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاینامیر مهدی زاده؛ حقیقی‌ها امروز حدود 630 میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد 15590 میلیارد تومان بود، افراد حقیقی 88 درصد یعنی 13710 میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 4 درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «خودرو و ساخت قطعات»، «مواد و محصولات دارویی» و «زراعت و خدمات وابسته» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فرآورده‌های نفتی» و «سرمایه‌گذاری‌ها» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «خودرو»، «خبهمن» و «وپارس» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «آریان»، «شستا» و «بپاس» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت ایران‌ خودرو معادل 100میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی سرمایه گذاری پارس آریان با برتری 50میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌هادر 195 نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 101 نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و 360میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 740میلیارد تومان بود.

تغییر مالکیت صنایع 99.09.15تغییر مالکیت بورس و فرابورس 99.09.15

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.