بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۱۱مرداد) / خروج پول ۳۰۰میلیارد تومانی حقیقی ها

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۱۱مرداد) / خروج پول ۳۰۰میلیارد تومانی حقیقی ها

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 300میلیارد تومان وارد بازار سهامکردند. ارزش کل معاملات خرد پنج هزار و 210میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 22درصد یعنی هزار و 130میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 6درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورسو فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «استخراج کانه‌های فلزی» و «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شستا»، «فملی» و «حتاید» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کدماح»، «بنو» و «کرمان» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی حدود 30میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی حق تقدم معدنی دماوند با برتری حدود 100میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 40نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 123نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 280میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 550میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی11.05.1400

بیشترین تغییر مالکیت صنایع 11.05.1400

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.