بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (۲۹فروردین) / خروج ۳۰میلیارد تومانی حقیقی‌ها از بانک پاسارگاد

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (۲۹فروردین) / خروج ۳۰میلیارد تومانی حقیقی‌ها از بانک پاسارگاد

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛حقوقی‌ها امروز حدود 450میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد 860میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 69درصد یعنی 590میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 52درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورسو فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «محصولات شیمیایی» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی» و «سرمایه‌گذاری‌های استانی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وپاسار»، «شستا» و «وملل» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شرانل»، «پترولح» و «فایرا» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک پاسارگاد حدود 30میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی نفت ایرانول با برتری حدود 2میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در دو نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 82نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول صفر میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 420میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی29.01.1400

بیشترین تغییر مالکیت صنایع29.01.1400

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.