بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (۲۵فروردین) / وتجارت صدرنشین خروج پول حقیقی‌ها

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (۲۵فروردین) / وتجارت صدرنشین خروج پول حقیقی‌ها

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 630میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و 670میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 35درصد یعنی 930میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 24درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورسدر سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فلزات اساسی» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» و «پیمانکاری صنعتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد .

سه نماد «وتجارت»، «شپنا» و «وبملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «میدکو»، «حتاید» و «پترولح» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک تجارت حدود 55میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه با برتری حدود 5میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 6نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 94نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 10میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 610میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی25.01.1400

بیشترین تغییر مالکیت صنایع25.01.1400

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.