بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ خروج ۶۰۰میلیاردی حقیقی‌ها در روز رشد اندک شاخص

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ خروج ۶۰۰میلیاردی حقیقی‌ها در روز رشد اندک شاخص

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاینامیر مهدی زاده؛ حقوقی‌ها امروز حدود 600میلیارد تومان وارد بازار سهامکردند. ارزش کل معاملات خرد 11هزار و 460میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 14 درصد یعنی هزار و 560میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان پنج درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «خودرو و ساخت قطعات»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خدمات فنی و مهندسی» و «فرآورده‌های نفتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «خودرو»، «وپاسار» و «خساپا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کویرح»، «شرانل» و «رمپنا» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت ایران‌ خودرو معادل 80میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی حق تقدم تولیدی فولاد سپید فراب کویر با برتری 46میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 61نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 187نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 350میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 920میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

تغییر مالکیت سهام 99.11.06

تغییر مالکیت صنایع 99.11.06

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.