بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۳آبان) / محصولات شیمیایی بیشترین سهم از خروج حقیقی‌ ها را داشتند

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۳آبان) / محصولات شیمیایی بیشترین سهم از خروج حقیقی‌ ها را داشتند

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود 670میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و 760میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 31درصد یعنی هزار و 170میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 18درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «ماشین‌آلات و تجهیزات» و «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «آریان» و «فجهان» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «تپکو»، «سامان» و «وسین» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت پالایش نفت اصفهان معادل 26میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی تجهیزات سنگین هپکو با برتری 17میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 22نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 156نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 80میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 670میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

حقیقی حقوقی 00.08.03

تغییر مالکیت صنایع 0.08.03

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.