بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۲۸مهر)/ خروج ۴۳میلیارد پول حقیقی از سهام فملی

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۲۸مهر)/ خروج ۴۳میلیارد پول حقیقی از سهام فملی

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود 320میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 24درصد یعنی 970میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هشت درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «مواد و محصولات دارویی» و «اطلاعات و ارتباطات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فملی»، «آریان» و «فجهان» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «های وب»، «دکپسولح» و «شتران» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ معادل 43میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی داده گستر عصر نوین با برتری 13میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 48نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 97نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 150میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 450میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

حقیقی حقوقی 00.07.28

تغییر مالکیت صنایع 0.07.28

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.