بیشترین ارزش معاملات سهام (۶مرداد) / فملی بیشترین ارزش معاملات امروز را تصاحب کرد

بیشترین ارزش معاملات سهام (۶مرداد) / فملی بیشترین ارزش معاملات امروز را تصاحب کرد

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و 390میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فملی»، «شاراک»، «فولاد»، «شستا» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل 310میلیارد تومان سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ دست به دست شد، پتروشیمی شازند پس از معاملاتی به ارزش 140میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام فرابورس ایران پس از بازگشایی 33درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام کارخانه های صنعتی آزمایش (لازما) با افت 32درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که 990میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات 730میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 3.6درصد از کل سهام صنعتی دوده فام (شصدف) معامله شد، 10نماد برتر سهم 21.9درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 48نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.05.06

رتبه بندی ارزش معاملات 00.05.06.gif

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.