بیشترین ارزش معاملات سهام (۳۰فروردین) / صدرنشینی شپنا با معاملاتی ۲۰۰میلیاردی

بیشترین ارزش معاملات سهام (۳۰فروردین) / صدرنشینی شپنا با معاملاتی ۲۰۰میلیاردی

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هزار و 900میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «فولاد»، «شستا»، «فملی» و «وبملت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل 200میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش 170میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که 390میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات 370میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 5.5درصد از کل سهام ماشین سازی نیرو محرکه (تمحرکه) معامله شد، 10نماد برتر سهم 52.6درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 9نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.01.30

رتبه‌بندی_سهام_در_معاملات_بورس_و_فرابورس_1400_01_30

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.