بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ وتجارت و خودرو در رقابتی تنگاتنگ برای صدرنشینی در ارزش معاملات

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ وتجارت و خودرو در رقابتی تنگاتنگ برای صدرنشینی در ارزش معاملات

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ بورس امروز در مجموع حدود 19هزار و 500میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وتجارت»، «خودرو»، «شستا»، «شپنا» و «خساپا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته بیش از 945میلیارد تومان سهام بانک تجارت دست به دست شد، ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش بیش از 940میلیارد تومان دوم شد و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که بیش از دو هزار و 780میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات دو هزار و 700میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 25.8درصد از کل سهام شرکت کمک فنر ایندامین (خکمک) معامله شد، 10نماد برتر سهم 32درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 33سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 27نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

ارزش معاملات سهام 99.09.09

2

 

 

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”stock”} /–>