بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ ارزش معاملات مجددا رکوردشکنی کرد

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ ارزش معاملات مجددا رکوردشکنی کرد

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ بورس امروز در مجموع حدود 21هزار و 850میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «وتجارت»، «خودرو»، «خساپا» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته بیش از هزار و 600میلیارد تومان سهام شرکت پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، بانک تجارت پس از معاملاتی به ارزش بیش از هزار و 450میلیارد تومان دوم شد و ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که بیش از سه هزار و 480میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات بیش از سه هزار و 390میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 9.1درصد از کل سهام کاشی سعدی نمونه (کسعدی) معامله شد، 10 نماد برتر سهم 39درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 37سهم به بیش از 100 میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 18نماد نخست اختصاص داشت.

4اذر

2

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”stock”} /–>