بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ افزایش ۸۰درصدی ارزش معاملات

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ افزایش ۸۰درصدی ارزش معاملات

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع 18هزار و 20میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «شپنا»، «خساپا»، «خودرو» و «وتجارت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل 730میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان نیز پس از معاملاتی به ارزش حدود 660میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود دو هزار و 110میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و 665میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 4.4درصد از کل سهام مهندسی نصیر ماشین (خنصیر) معامله شد، 10نماد برتر سهم 22درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 34سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 50نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید

ارزش معاملات 99.11.05

رتبه بندی ارزش معاملات 99.11.05

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.