بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز / ارزش معاملات ۲۵درصد آب رفت!

بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز / ارزش معاملات ۲۵درصد آب رفت!

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و 200میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فملی»، «وپارس»، «کرمان»، «وپاسار» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل 250میلیارد تومان سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ دست به دست شد، بانک پارسیان پس از معاملاتی به ارزش 175میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه توسعه‌ و عمران استان کرمان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام پالایش نفت اصفهان (شپنا) با افت 4.4درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که 750میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات 480میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 9درصد از کل سهام لیزینگ‌ایران‌ (ولیز) معامله شد، 10نماد برتر سهم 27.9درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 35 نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 99.12.06

رتبه بندی ارزش معاملات 99.12.06

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • سلام میشه راهنمایی کنید تا بدونم سهام خودم راب چه قیمتی و چچطوربفروشم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز، سوال شما بسیار کلی است و پاسخی کوتاهی ندارد، بطور کلی برای تحلیل کردن بازار سهام از دو روش استاندارد تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال استفاده می شود. برای دسترسی به این آموزشها به سایت یا اپ مراجعه نمایید