بیشترین ارزش معاملات امروز بازار به صندوق پالایشی یکم رسید

بیشترین ارزش معاملات امروز بازار به صندوق پالایشی یکم رسید

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد،

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، معاملات امروز بازار بسیار پرافت و خیز بود به طوری که در دقایق ابتدایی بازار موجب هراس سهامداران شد و فشار عرضه بسیار سنگین بود اما رفته رفته از عرضه سهام در بازار کاسته شد و شاخص کل در نهایت افت بیش از 7 هزار واحدی را ثبت کرد.

در میان نمادهای امروز بازار صندوق پالایشی یکم بیشترین ارزش معاملات بازار را به نام خود زد. در این صندوق بیش از 134 میلیون واحد به ارزش بیش از 1200 میلیارد تومان جابجا شد. برای چندمین روز متوالی نماد پالایش در دامنه مثبت معامله شد و اکنون به قیمت 9275 تومان رسیده است.

بررسی جریان ورود و خروج نقدینگی در این نماد نشان می‌دهد که میانگین خرید هر کد حقیقی (39214 کد) 32 میلیون تومان و میزان فروش هر کد حقیقی نیز (57322 کد) 21 میلیون تومان بوده است. برآیند نقدینگی حقیقی‌ها در این نماد نشان می‌دهد که افراد حقیقی بیش از 34 میلیارد تومان وارد این نماد کردند.

پس از صندوق پالایش، دارا یکم با بیش از 997 میلیارد تومان و شستا با بیش از 657 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات بازار را به خود اختصاص دادند.

انتهای خبر

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.