بیت کوین روی یک خط صاف اما ریپل یکه تاز بازار ارزهای دیجیتال!

بیت کوین روی یک خط صاف اما ریپل یکه تاز بازار ارزهای دیجیتال!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، افزایش قیمت بیت کوین مدت ها بیشتر از سایر کوین های بازار ارزهای دیجیتال بوده است اما در سال های اخیر این موضوع تغییر کرده است. افزایش قیمت کوین های مهم اتریوم، لایت کوین، XRP و بیت کوین کش که همراه با بیت کوین، ۵ ارز […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

افزایش قیمت بیت کوین مدت ها بیشتر از سایر کوین های بازار ارزهای دیجیتال بوده است اما در سال های اخیر این موضوع تغییر کرده است.

افزایش قیمت کوین های مهم اتریوم، لایت کوین، XRP و بیت کوین کش که همراه با بیت کوین، ۵ ارز دیجیتال ارزشمند را تشکیل می‌دهند، امروز بیشتر از بیت کوین بوده است.

افزایش قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته تنها ۰.۵ درصد بوده است در حالی که افزایش قیمت XRP و اتریوم به ترتیب برابر با ۱۷، ۸ و لایت کوین و بیت کوین کش نیز برابر با ۴ و ۶ درصد بوده است.

افزایش قیمت XRP که منجر به افزایش ارزش بازار شده است، احتمالا به دلیل گزارش مبنی بر فورک این توکن بوده است. این فورک باعث کشکمش داخلی در جامعه XRP شده است.

اخیرا به دلیل آنکه ریپل در حال فروش XRP به مشتریان خود برای تامین بودجه سرمایه گذاری های مختلف است، در جامعه XRP مقداری نا آرامی به وجود آمده است.

ریپل در ماه جولای افزایش فروش ۴۸ درصدی را نسبت به سه ماهه قبل اعلام کرد. ریپل تخمین زده است که ۶۰ میلیارد از ۱۰۰ میلیارد توکن XRP در گردش می‌باشد.

یکی از کاربران توییتر و از سرمایه گذاران XRP در ماه آگوست نوشت: من درباره فورک زدن XRP فکر می‌کنم تا دیگر نگران اقدامات موسسان نباشیم. این اقدام باید از جانب جامعه XRP صورت گیرد.

درخواستی در سایت change.org در خصوص اینکه شرکت ریپل از فروش بیش از حد XRP دست نگه دارد به امضای ۳۶۰۰ کاربر رسیده است.

بیت کوین که از اول سال تاکنون با افزایش قیمت ۲۰۰ درصدی مواجه شده است در چند ماه اخیر بدون تغییر در قیمت بوده است زیرا توجه افراد حاضر در بازار به سمت قانونگذاران جهانی، غول های فناوری و مسائلی همچون لیبرای فیسبوک جلب شده است و دلیل آن نیز دریافت سیگنال های احتمالی از این مسائل برای پیش بینی آینده بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال می‌باشد.

هرچند با افزایش سلطه بیت کوین به سطح بی سابقه طی دو سال اخیر، احساسات افراد حاضر در بازار ارزهای دیجیتال نیز تشدید شده است.

متی گرینسپن تحلیلگر ارشد بازار eToro در توییتر بیان کرد:

اکنون سلطه بیت کوین قابل مقایسه با زمانی شده است که بازار آلتکوین ها به این شکل توسعه نیافته بود. بعید است که سلطه بیت کوین بیشتر از این مقدار شود.

 

سلطه بیت کوین که در آغاز سال ۵۰ درصد بود، در ماه جاری به ۷۰ درصد رسیده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها