بیت کوین در مریخ: مقامات شرکت اسپیس‌ایکس در حال بررسی روند پذیرش BTC هستند

بیت کوین در مریخ: مقامات شرکت اسپیس‌ایکس در حال بررسی روند پذیرش BTC هستند

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

اسپیس‌ایکس هم وارد می‌شود

آقای مایکل سیلور(Michael Saylor) مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران سازمانی شبکه‌ی بیت کوین اخیراً اعلام نموده که مقامات شرکت اسپیس‌ایکس(SpaceX) در حال بررسی مزایای پذیرش بیت کوین و اضافه کردن این رمزارز به ترازنامه‌ی شرکت هستند.

به گفته‌ی وی، نمایندگان شرکت اسپیس‌ایکس در میان 7 هزار شرکت‌کننده در اجلاس اخیر شرکت مایکرواستراتژی با محوریت پذیرش رمزارزها در ترازنامه‌ی شرکت بوده و به دنبال جمع‌آوری اطلاعات تجاری در رابطه با این موضوع بوده‌اند. این گردهمایی که توسط مایک سیلور و با هدف معرفی بیت کوین به سرمایه‌گذاران سازمانی و شرکت‌های بزرگ برگزار شده بود، اطلاعات جالبی در رابطه با نحوه‌ی پذیرش رمزارزها و مدیریت آن‌ها در ترازنامه‌ی نهاد‌ها ارائه می‌کرد.

اسپیس‌اکس SpaceX ایلان ماسک
لوگوی شرکت اسپیس‌ایکس

صحبت‌های مایک سیلور

آقای سیلور در مصاحبه‌ی اخیر خود در رابطه با تمایل مقامات اسپیس‌ایکس به پذیرش بیت کوین اظهار داشت که «ما افرادی از شرکت اسپیس‌ایکس را در این گردهمایی داشتیم. برخی از مقامات تحت مدیریت ایلان ماسک در این رویداد شرکت کردند. البته سیل عظیمی از شرکت‌های خصوصی نیز در این رویداد حضور به عمل آرودند، و تعداد زیادی از شرکت‌های دولتی، خزانه‌داران و مدیران مالی به دنبال فراگیری اطلاعات و مطالب مرتبط با حوزه‌ی رمزارز بودند. برخی از آن‌ها تمایل نداشتند که نامشان افشاء شود، زیرا همانطور که می‌دانید پذیرش رمزارزها در حال حاضر یک مبحث بسیار حساس به شمار می‌آید».

شایان ذکر است که مدیریت شرکت اسپیس‌ایکس در حال حاضر در اختیار ایلان ماسک(Elon musk) مدیرعامل شرکت خودروسازی تسِلا(Tesla که اخیراً معادل 1/5 میلیارد دلار رمزارز BTC خریداری کرده است) می‌‌باشد.

آقای سیلور معتقد است که رمزارز بیت کوین می‌تواند در برابر تورم بوجود آمده در اقتصادی جهان از دارایی شرکت‌ها و سرمایه‌ی آن‌ها محافظت کرده و به آن‌ها اجازه دهد تا به یک شبکه‌ی پولی انقلابی و برتر متصل شوند.

مدیرعامل مایکرواستراتژی همچنین معتقد است که صنعت رمزارزها می‌تواند بالاتر از انتظارات عمل کرده و «صد برابر بزرگ‌تر از گوگل و فیس‌بوک» شود.

نظر شما در رابطه با احتمال خرید بیت کوین توسط شرکت اسپیس‌ایکس و تاثیر احتمالی اخبار مربوط به این رویداد بر بازار رمزارزها چیست؟ آیا با ورود این شرکت حوزه‌ی هوا فضا به صنعت رمزارز باز هم شاهد جهش قیمت بیت کوین خواهیم بود؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.