بیت کوین در آستانه ثبت نهمین هفته ی نزولی

بیت کوین در آستانه ثبت نهمین هفته ی نزولی

همبستگی بیت کوین و بازار سهام ایالات متحده هیچ بهبودی برای ارزهای دیجیتال ایجاد نکرد و بیت کوین برای نهمین هفته ی متوالی روند نزولی خود را ثبت کرد .

حتی بازارهای سهام که به دلیل انقباض بانک مرکزی دچار مشکل شده بودند، توانستند در طول هفته سود داشته باشند، در حالی که بیت کوین و اکثر آلت کوین ها به ضررشان افزودند.

بازار ارزهای دیجیتال 3 درصد کاهش یافته است در حالی که شاخص کامپوزیت نزدک با فناوری سنگین بازار سهام 3.1 درصد افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های وزارت بازرگانی ایالات متحده در تاریخ 27 می(6 خرداد) نرخ پس‌انداز شخصی در آوریل به 4.4 درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح از سال 2008 رسید، در همین حال، معامله‌گران ارزهای دیجیتال نگران هستند که بدتر شدن شرایط اقتصاد کلان جهانی می‌تواند به نفرت سرمایه‌گذاران از دارایی‌های پرخطر بیافزاید.

به عنوان مثال، Invesco QQQ Trust، یک صندوق سرمایه گذاری مبادله ای ایالات متحده (ETF) مستقر در شرکت فناوری با ارزش 160 میلیارد دلار، از ابتدای سال تا به امروز 23 درصد کاهش یافته است. در همین حال، iShares MSCI China ETF، یک ردیاب ۶.۱ میلیارد دلاری سهام چین، ۲۰ درصد در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است.

برای به دست آوردن تصویر واضح تر از نحوه موقعیت معامله گران ارزهای دیجیتال، معامله گران باید معیارهای بازار مشتقه بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.